HDMI-splitter - 2 ind, 2 ud
Redaktør: Moderators
HDMI-splitter - 2 ind, 2 ud
Jeg har 2 HDMI-enheder (enhed A og B), som skal kunne tilsluttes 2 tv (tv 1 og 2) via HDMI.
Det skal kunne tilsluttes på kryds og tværs via boks/splitter. Altså så A kan sluttes til både 1 og 2 og ligeledes med B til 1 og 2. Det skal ikke være samtidigt, men styret af en boks.
Er sådan en boks/splitter til at købe til menneskepenge. Umiddelbart ser sådan noget ud til at være svinedyrt?
Nogen forslag?
Det skal kunne tilsluttes på kryds og tværs via boks/splitter. Altså så A kan sluttes til både 1 og 2 og ligeledes med B til 1 og 2. Det skal ikke være samtidigt, men styret af en boks.
Er sådan en boks/splitter til at købe til menneskepenge. Umiddelbart ser sådan noget ud til at være svinedyrt?
Nogen forslag?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: HDMI-splitter - 2 ind, 2 ud
Så snart der skal to udgange til, ser det ud til at de bliver rigtig dyre.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ja, det er nemlig også min opfattelse. Har kun googled lidt frem og tilbage. Jeg må en tur på eBay og se om jeg ikke kan finde et eller andet i Østen. Det er alt for dyrt her hjemme.
Jeg er ved at være træt af at flytte stikket hele tiden, når jeg skal se film på det andet tv. Plus nu får jeg endnu en HDMI-enhed inden for en nær fremtid, så bliver det endnu mere indviklet.
Jeg er ved at være træt af at flytte stikket hele tiden, når jeg skal se film på det andet tv. Plus nu får jeg endnu en HDMI-enhed inden for en nær fremtid, så bliver det endnu mere indviklet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Det er nok sådan en sag her http://www.lightinthebox.com/HDMI-Switc ... 29711.html Mere 'made in China' kan det ikke blive Men den løber jo også op hvis der skal porto på..Og så kræver den jo også strøm..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
http://www.dealextreme.com/p/5-port-108 ... out-121182
Dealextreme sender gratis, og så vidt jeg har forstået prøver de at skjule indholdet i pakkerne.
Så skal du selvfølgelig lige have en omformer til stikkontakten
Ellers er der denne fra Danmark til 667 kr.
http://olsens-it.dk/hdmi-skiftere/1435- ... ening.html
Dealextreme sender gratis, og så vidt jeg har forstået prøver de at skjule indholdet i pakkerne.
Ellers er der denne fra Danmark til 667 kr.
http://olsens-it.dk/hdmi-skiftere/1435- ... ening.html
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Tak for tippet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Sv: HDMI-splitter - 2 ind, 2 ud
Om ikke andet, hvis du vil søge efter andre alternativer så google efter HDMI Matrix. I hvert fald hvis den skal kunne sende og modtage fra separate kilder til andre separate kilder, og fungere afhængig af hinanden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Jeg tog chancen og købte en HDMI-boks lig den du fandt, bare på eBay i stedet. Ca. 330 kr. inkl. levering.
Satser på den ikke ryger i tolden.
Satser på den ikke ryger i tolden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Du kan for 0.01 usd få dem til at fjerne alt info om butikken og sende den som en gave.QrazyLeg skrev:Dealextreme sender gratis, og så vidt jeg har forstået prøver de at skjule indholdet i pakkerne.
Omformer stik har dealextreem også til ganske få penge.
Bonus info, de har også et EU warehouse hvor de har mange af deres vare på lager nu, de er så en smule dyre end i kina, men så skal du heller ikke bekymre dig om tolden
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Okay, så må vi se om jeg får et hak i snuden med den fra Hong-Kong. Den er ikke kommet endnu.
nco\\ CHART ATTACK 1999