accesspoint eller hvad??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

accesspoint eller hvad??

Indlæg af BetteMand »

Hej CA'er

Vi er flyttet og er så heldige at der er fiber indlagt!!
Alt udstyret sidder i stuen og nede i kælderen hvor mit værelse er, skal der gerne fast forbindelse til bluray og nas-server, men det er en relativ lang kabelvej, men har så fundet min gamle Topcom WBR 7121 trådløse router i flyttekasserne.
Mit spørgsmål er så: Kan det lade sig gør at forbinde den trådløst til det trådløse som er her i forvejen og så føre fast forbindelse fra topcom'en og til mine enheder?? ;-)
BetteMand Out..:D
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: accesspoint eller hvad??

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg ville med det samme droppe trådløst og så få det kabel trukket en gang for alle (træk evt et bundt når du er igang, kable koster stort set intet)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Re: accesspoint eller hvad??

Indlæg af BetteMand »

DoMiNaToR skrev:Jeg ville med det samme droppe trådløst og så få det kabel trukket en gang for alle (træk evt et bundt når du er igang, kable koster stort set intet)
Det blev til D-link væg-til-væg adapter ;-)
BetteMand Out..:D
Besvar