Scooter_-_The_Stadium_Techno_Experience-CDA-2003-FMK

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Låst
SkinneR^
Kontakt:

Scooter_-_The_Stadium_Techno_Experience-CDA-2003-FMK

Indlæg af SkinneR^ »

weee min første post i Review area:

for en gangs skyld syntes jeg det har lykkedes scooter at lave et godt album... Der er op til flere fede nummere(efter min mening) bla. fordi der ikke er alt for meget sang med men flere fede beats og basser der bliver trykket af !!!! :D
Senest rettet af SkinneR^ 05 maj 2003, 12:52, rettet i alt 1 gang.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Til dels enig, men jeg synes Scooter har lavet mange fede albums. Stadium Techno Experience hører dog til de mere fede. Specielt hvis man har Limited Edition udgaven.

Er dog glad for, at der ikke er så meget musik på af den mere kedelige opskrift, som vi kender fra Ramp (the logical song) og Weekend. Altså den med bassen, megafonen og musestemmen.

Der er dog flere rigtig fede numre på cd'en, og den kan sagtens spilles inden festen, men også som ren afslapning.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
dwr
Moderator

Re: Scooter_-_The_Stadium_Techno_Experience-CDA-2003-FMK

Indlæg af dwr »

[-SkinneR-] skrev:weee min første post i Review area:

for en gangs skyld syntes jeg det har lykkedes scooter at lave et godt album... Der er op til flere fede nummere(efter min mening) bla. fordi der ikke er alt for meget sang med men flere fede beats og basser der bliver rykket af !!!! :D
lol... det var da en gang lort af fyre af... hvor gammel er du egentlig?
i hvert fald ikke gammel nok til at kende særlig meget til scooter..
Scooter har lavet mange fede albums.. Kan ikke huske dem alle i hovedet men kan da ihvert fald nævne:
1995 - ...And The Beat Goes On!
1996 - Our Happy Hardcore
1996 - Wicked!
1997 - Age of Love
1998 - The Singles (Rough, Tough and Dangerous)
1998 - No Time To Chill
1999 - Back To The Heavyweight Jam
2000 - Sheffield
2001 - We Bring The Noise!
2002 - Push The Beat For This Jam (The Second Chapter)
2002 - Encore - Live And Direct
2002 - 24 Carat Gold
2003 - The Stadium Techno Experience

Hmmm Var lige inde og kigge på samlingen alligevel... Det er hvad jeg har... Og jeg mener heller ikke der er udgivet andet (ihvert fald ikke albums)
Har selvfølgelig dem alle sammen som originaler... Og du skal ikke komme og sige de ikke har lavet nogen fede albums før The Stadium Techno Experience

Just my quarter
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
SkinneR^
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

slap nu lige af D@Rk\\

det er sq da heller ikke det jeg siger! jeg siger at denne gange har de virklig lavet et godt album. jeg har da ikke sagt at alt andet som de har lavet er noget lort !!!!!

måske har jeg ikke så meget forstand på scooter men derfor behøver du jo ikke gøre mig til grin !!! det er fair nok at du er mega fan, men det betyder sq da ikke at vi andre har alle deres album og kan huske hvornår de er udkommet osv.....
jeg prøver bare at komme med et indlæg som jeg syntes er værdig til at komme på Review area, som andre måske også kunne tænkt sig at dele en positiv mening om!

og hvis du virkelig vil vide det er jeg 19......
Tha CyberSmurf
Geografisk sted: nej det bruger vi ikke

Indlæg af Tha CyberSmurf »

ikke for at afbryde, men...

SCOOTER ER FOR SINDSYG

har osse fået kanøflerne i albummet og det har der sgu været gevinst i.. Det album er sgu for guf... det er OSSE købt originalt.. de mænd er for geniale og det har de været lige siden starten... Meget sindsyg stemningsmusik..

Oven i hatten købte jeg DVD'en Encore (the whole story)... Den dvd er alt for fed - indeholder en livekoncert og 24 musikvideoer... Livekoncerten er specielt fed fordi jeg var en af de 10000 heldige der så dem fyrre den aw til MegaDance sidste år.. det al, al for fedt...

lige en sidste ting eller PS eller hvad det hedder...
WICKED!!
<center>Billede
<center>
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

[-SkinneR-] skrev:slap nu lige af D@Rk\\

det er sq da heller ikke det jeg siger! jeg siger at denne gange har de virklig lavet et godt album. jeg har da ikke sagt at alt andet som de har lavet er noget lort !!!!!
Grunden til at jeg hentydede til at det var din mening var fordi jeg ikke er tankelæser og derfor er nødt til at forholde mig til hvad der står i forummet - og nu stod der altså
for en gangs skyld syntes jeg det har lykkedes scooter at lave et godt album...
Det kan så godt være du ikke mener noget negativt med det... Nu er det bare sådan at jeg ikke ved andet end hvad her står og der er lyder som om du mente at "nu har de endelig lavet noget" med det forhold at det andet altså har været dårligt..

For det andet vil jeg lige sige jeg ikke er en ekstrem scooter fan, men bare musik-elsker generelt og er dj. Dog mener jeg ikke man behøver være dj for at have opdaget at scooter har lavet andet end det nyeste album!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
SkinneR^
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

ok...

så må jeg jo prøve at formulere mig lidt bedre næste gang...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Dette gude band er værd at støtte jeg køber altid deres Albums originalt og er aldrig blevet skuffet endnu!!!

Jeg er specielt vild med Encore (live and direct) Fuck de kan finde ud af at fyre den af live!!! :twisted:

@ [-SkinneR -] Ved godt du ikke mener noget ondt med det du skriver men hvis du lige havde hørt lidt mere af deres musik end det som det lyder til du har hørt ville du falde på knæ og tilbede scooter for lige meget hvilken slags fest man er til kan scooter næsten altid sætte gang i danse gulvet for alle kan følge med i deres sange og det er hvad der gør den så overfede!!!

YaKuZa Out
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
SkinneR^
Kontakt:

Indlæg af SkinneR^ »

hehe YaKuZa_MaB jeg har skam hørt andre af deres albums men det er jo ikke det som dette indlægget handlede om. det handlede om det nye album og ikke om at vække minder frem fra nogle af de gamle geniale albums de har lavet ;-)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Er det ikke ved at være på tide vi får lukket den her tråd....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Låst