TDC Tager IGEN pis på folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ps2 mangel

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Wraith
Kontakt:

TDC Tager IGEN pis på folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ps2 mangel

Indlæg af Wraith »

Jeg havde næsten købt en Ps2 over internettet til 1400kr, men så så i søndags at man fra mandag kunne købe en i TDC butikken til 1200kr! FEDEST tænkte jeg, tog fri fra arb og gik derned mandag morgen, hvad skete der så tænker i, jo han fik vel sin ps2 og alt var fryd og gammen???

NEJ!!

Selvom jeg stod da de åbnede kl halv ti, havde de for det første ikke fået en eneste hjem og vidste ikke hvornår de kom. Dernæst skulle man skrives op til en og betale forud så ville de ringe til en når den kom hjem. Ok tænkte jeg og gik igen for så kunne jeg jo vente til jeg havde været hos lægen med at blive skrevet op, selvom det ødelagde min dag lidt for nu havde jeg lige glædet mig til at spille.

Kl elleve kommer jeg tilbage til butikken, men gæt hvad! DE SKRIVER IKKE FLERE OP FOR DE VED IKKE HVOR MANGE DE FÅR!!! Det kan ikke være rigtigt siger jeg, men jo! Jeg kan ikke få en vare de reklamerer med i avisen, selv den første dag de har åbent med tilbudet, og heller ikke efter!!???? HVAD SKER DER????
Wraith Signing Out...
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Det er fandme sur røv og jeg synes selv det er pænt dårlig betjening for nu arbejder jeg i bilka og sådan burde nogen som tdc ikke være fx dengang vi havde tilbud på ps2 tror prisen var på 1175 der gik folk helt AMOK og vi sørgede for at bestille en fandens masse hjem så... det er lidt dårligt at du ikke engang kunne blive skrevet op...Og en anden dårlig ting er jo nok at der ikke er nogen i butikken allerede den dag de åbner for tilbuddet... Håber du gav dem en ordentlig skider for det kan fandme ikke passe...
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Ja, Det er møg-dårlig service..
Ved fra der hvor jeg arbejder.. Kvickly Xtra.. At det at skrive folk op, godt kan være en MEGET dårlig ide, hvis man ikke præcist ved hvor mange man før hjem.. Hvis man så ikk får nok hjem til de folk, man har lovet maskiner, bliver de kunder jo endnu mere sure...
Billede
Wraith
Kontakt:

Indlæg af Wraith »

Update til historien!!

Har lige ringet til tdc butikken. Rent faktisk var det KUN dem der nåede at skrive sig op mellem 10:30 og 11:00 i mandags der rent faktisk får en for de kan ikke få flere. Det er simpelthen en skandale!!! :x
Wraith Signing Out...
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Surprise suprise ! Siger det ikke sig selv naar det er TDC.

Jeg er ogsaa en af de fhv. glade Telmore kunder, men jeg "vrider" mig ved tanken om at de netop har opkobt Telmore. Og hos kunder faar INTET at vide.
Det havde TDC onsket, og hvorfor mon ????
Joooo, for dengang at TDC endelig fattede at de ikke havde unge mobilbrugere, efter fiaskoer, som VIC mm.
Saa kobte de TeleFona, og alle stak af. Saa det provede at kobe Telmore i hemmelighed, men intet kan holdes hemmeligt.

JEG HADER TDC, VIRKELIG MEGET!!!

Hold fingrene fra dem, og giv dem ikke saa meget som en af jeres spareskillinger. Brug IKKE deres mobilabonnement, internet fastnet mm.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Det minder mig om dengang jeg arbejdede i Toys'R'Us.

Kan ikke huske om det var 4-5 Xbox's eller PS2's de fik som de skulle sælge vildt billigt.
Problemet var så bare at medarbejderne SELV købte dem og kun solgte 1 til kunderne.

Kæft kunderne var sure, men de vidste jo ikke hvad den rigtige historie var, så de fik bare at vide at der ikke var flere.

Det er det man kalder bondefangeri. :mad:
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

-LunaPark- skrev:Brug IKKE deres mobilabonnement, internet fastnet mm.
Hvilken planet er du lige fra?? Enhver ved at TDC sidder på alt kobberet her i landet (lige med undtagelse af STOFA som ejes af TeliaSonera) så med mindre du er en af de få "heldige" der er bosidende i et af de minimale områder hvor det bruges, så bidrager du selv i sidste ende til gigantes fremtidige eksistens.

"Jamen jeg har i hvert fald ikke et mobil abbonement som bruger TDC" BÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, WRONG ANSWER!! Hvordan tror du så lige at selskaber som Sonofon og Orange får deres signaler videre fra deres master??

Indse det! Det vil kræve et selskab af hidtil uset størrelse hvis man skal afsætte TDC fra deres monopol. Det vil kræve enten et helt nyt kobbernet, eller at staten opkøber ALLE teleledninger i landet og lejer dem ud for 0 kroner....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

i den by hvor jeg bor (18.000 indbyggere) valgte tdc at sende reklamen ud med byens udeavis, som først kommer ud tirsdag aften. og da tilbudet gælder fra mandag (dagen før) er alt udsolgt da den første kunde står der her til morgen. FLOT!!!
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

United Public skrev:
-LunaPark- skrev:Brug IKKE deres mobilabonnement, internet fastnet mm.
Hvilken planet er du lige fra?? Enhver ved at TDC sidder på alt kobberet her i landet (lige med undtagelse af STOFA som ejes af TeliaSonera) så med mindre du er en af de få "heldige" der er bosidende i et af de minimale områder hvor det bruges, så bidrager du selv i sidste ende til gigantes fremtidige eksistens.

"Jamen jeg har i hvert fald ikke et mobil abbonement som bruger TDC" BÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, WRONG ANSWER!! Hvordan tror du så lige at selskaber som Sonofon og Orange får deres signaler videre fra deres master??

Indse det! Det vil kræve et selskab af hidtil uset størrelse hvis man skal afsætte TDC fra deres monopol. Det vil kræve enten et helt nyt kobbernet, eller at staten opkøber ALLE teleledninger i landet og lejer dem ud for 0 kroner....
Ja ja jeg ved s* godt hvem der sidder paa det net. Men det er da blot endnu en grund til ikke at stotte dem. Saa de ikke faar mere brug af deres monopol pis.
Og selvom man har et f.eks. Cybercity Internet, som bruger TDC's ledning, saa ville TDC hellere selv have kunden. Ergo saa ville de selvfolgelig faa mere fra kunden, end fra det selskab som lejer nettet.

Og hvad angaar mobil net. Saa ved jeg ogsaa godt at f.eks Telmore har lejet sig ind paa TDC's net. Men her gaelder samme forhold. Iovrigt viser TDC's mobil naet sig at vaere det bedst daekende.

Og hvad mere, saa har Sonofon og Orange ogsaa egne master. Sonofon alm. GSM 900 og Orange deres 1800 net. Og der hvor Sonofon har master lejer selve TDC sig ind.

Men nu tilbage til topic'et, sorry Wraith.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

TDC ROX!
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Arbejder for TDC Butik og synes hellere ikke det er så fedt..

Men Men Men, de er godt klar over de har lavet en Brøler.

Så de har bestil PS2 ve.r 5 hjem som de vil sælge til 1699

HVIS i råber og skaber jer, har i lov til at købe den til 1199. (har vi fået lov til lover ikke noget)

Håber i kan bruge det, men skynd jer.....
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Nu har TDC jo ingen værdighed. Men et fornuftigt anstændigt tiltag ville være at æde tabet, og bare sælge løs... ligesom Bilka gjorde.

Tiscali har en noget bedre oppetid på adsl selv om det er TDC der "har kobberet" - Jeg skred fra TDC pga af dårlig service og pris, og må sige at Tiscali leverer :) -- Hehe.. Bare bed til Gud om at i aldrig får brug for Tiscali hotline.

Vil lige sige at TDC har mere service, men mere er ikke nødvendigvis godt. De ansætter en del fjolser. En af dem fik knækket min HD og ville så have ekstra penge for at hjælpe mig i gang igen... Ingen grænser for deres idioti

Aldrig mere TDC :)
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Vil lige pointere, at den enkelte telebutik _IKKE_ yder dårlig service, ved dette... Det er 100% sikkert heller ikke TDCs intention.. Salgskampagnen er sikkert planlagt for et stykke tid siden, og de enkelte butikker er blevet gjort opmærksomme på det.. Derefter har de bestilt x antal PS2ere hjem.. Men men men.. Nu ligger det jo sån, at der er en del TDC-Butikker i det ganske danske land, så det er en betragtelig ordre der dumper ind hos leverandøren.. Hvis han så ikke har nok på lager, eller kan nå at skaffe det, så deler han jo dem han har mellem butikkerne, som så ikke får så mange som de havde håber/regnet med..
Jeg syns nærmere butikken yder god service, ved at skrive x antal personer op, som de regner med at kunne levere til..
Og som will_not skriver, så forsøger de også at råde bod på skaden, ved at sælge andre maskiner til nedsat pris, hvilket faktisk går ind under kategorien GO SERVICE, for hvis du nærlæser annoncen, står der med garanti "Så længe lager haves"..
Desuden kunne du jo ogs bare ha skrevet dig op, da du fik tilbudet..
Kender problemet fra miot eget arbejde (I kvickly Xtra, som tidligere skrevet), at vi ikke kan få leveret nok af annoncerede varer..

Syns lidt det her minder om en heksejagt.. Lidt ala MS hadet.. Face it.. TDC er de eneste der kan levere varen i Danmark.. Derfor er de de største.. Det er det samme med MS.. De laver det mest brugbare og brugervenlige styresystem, derfor er de de største.. Ganske enkelt...
Billede
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

TDC er til at lukke op og skide i.

Min kammy, der sidder på div forbrugerstof på DR kan ikke lave TDC længere. De kunne lave et ugl program om TDC alene, men de SKAL lave andet, så de sylter TDC historierne. Ikke fordi der er mangel på dem. TDC er en sølle butik med en ringe klovn i direktørstolen. De klarer sig kun pga det tidl monopol.

:evil:
Wraith
Kontakt:

Indlæg af Wraith »

>>Crazybrain. Det er jo ikke sådan at jeg behandler dem uretfærdigt her. Man har halvanden time til at blive skrevet op en mandag, og det er det. Det syntes jeg bare er for ringe. Hvis det will_not siger er rigtigt, så har jegh intet imod det, men det var ikke hvad jeg fik af vide da jeg ringede imorges. OG hvis det var så god service, havde de nok fået en ordentlig røvfuld af dem hjem i sidste uge NETOP pg.a. erfaringerne fra bilka, Xtra mv. og samtidig have bestilt dem iGOD tid, for det er jo ikke sådan at butikkerne får det at vide ugen før, men cirka en måned før...
Wraith Signing Out...
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

De fik lovning på 700 ps2 fra lager
De fik 400
E-Butikken solgte 150 stk lørdag/søndag (ved ikke hvorfor de må sælge før)

Der er omkring en 70 butikkere

Ikke så mange pr stk.

Alle butiks Chefer har fået en mail, om de extra der er sendt ud i dag.
Og om det kan godt lade så gører at snakke dem ned på 1199,-

HUSK NU IKKE AT SIGE DET TIL NOGEN !!! (INTERNT VIDEN)
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Og der beviser will_not, lige det jeg sagde...

Ang. bestilling i god tid.. Det kræver lagerplads.. Jeg ved ikk hvor stort lager en gennemsnitlig TDC butik har, men jeg gætter på, at det ikk er så voldsomt stort... Derfor er det ikke sikkert butikerne har mulighed for det.. Igen, jeg ved ikk noget om deres lagerplads, så det her er bare et skud..
Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

LUK NU RØVEN OMKRING DET PIS...... DET ER NOK MAN SKAL HØRER PÅ LAMME KUNDER I BUTIKKEN... SOM OM OS ASSISTENTER I BUTIKKEN KAN GØRE FOR DET.... SÅ JEG GIDER IKK OS HØRER OM DET PÅ CA...

diskussion omkring om TDC er et godt/skidt teleselskab og hastigheder vil man aldrig kunne enes om så drop det...

eller lukker wille og jeg jeres tlf.... vi har jo axx til alt rå kobber, er der nogen som siger :)

Fef
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

vi har jo axx til alt rå kobber, er der nogen som siger
Kan du så ikke lige gi mig lidt mere :lol:
<---------------------------->
§1 I'm always right
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Feffe skrev:LUK NU RØVEN OMKRING DET PIS...... DET ER NOK MAN SKAL HØRER PÅ LAMME KUNDER I BUTIKKEN...
Gir dig HELT ret feffe.
Slet mig
Besvar