Musik til brug på bar på Kos

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Musik til brug på bar på Kos

Indlæg af nco »

Jeg skal sende et par CDere til Kos, som der skal bruges på en bar på Kos. Hvilke numre må jeg IKKE glemme? Gerne lidt i house-stilen kunne jeg forestille mig.

Fuck RnB.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nick_the_man

Indlæg af nick_the_man »

jeg ville da foreslå "Benny Benassi - Able 2 Love (Original)"... jeg skal selv derned, så jeg ville da ikke blive ked af at høre bl.a. den dernede :D

jeg har den nok selv med på en skive, men jeg har vist ikke mulighed for at trykke den af på en bar eller disco :lol:
bpm
Geografisk sted: TPD APG

bar på kos

Indlæg af bpm »

hvad er det for en bar ?
jeg var der nede for et par år siden, og mødte nogle danskere der boede der nede og havde den bar/restaurent, kan ikke huske hvad den hed, kan kun huske at hun var total lækker =)

skriv lige hvad den hed ?!?1
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: bar på kos

Indlæg af nco »

romeonet skrev:skriv lige hvad den hed ?!?1
Beach Boys.

Jeg skal forresten også selv til Kos i år.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
mikbj
Geografisk sted: København

Indlæg af mikbj »

Jeg må nok sige at Motorcycle - As The Rush Comes [Gabriel & Dresden Mix] er et totalt fedt house/trance track .. Desværre har jeg det kun indtil videre som liveset rip ..

-- EDIT --

Glemte helt Cassius - The Sound Of Violence [Narcotic Thrust Remix]. Netop det mix er genialt -- rigtig lækker house med et trancy feel!
Besvar