Getting Started! Hjælp med FTP.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hummel^
Indlæg: 14
Tilmeldt: 15 jul 2003, 06:29
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Getting Started! Hjælp med FTP.

Indlæg af Hummel^ »

Hej, jeg har brugt en masse tid med at downe fra kazaa... Men det er ved at blive lidt PLAT! da over halvdelen af filerene er fake og de er så bagud med film... Jeg hørte så en af mine venner snakke om FTP-servere der var max smarte... Nu har jeg brugt hele dagen på at finde en FTP-server men uden held!

Jeg har ca 100gb film, så jeg har nok at bytte med! Kender i en FTP-server jeg kan uploade/downloade fra??? Jeg ville blive så glad hvis i gjorde! :D :D :D :D
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Velkommen til

Men det her er ikke lige forummet og spørge om FTP hjælp. Der bør du nok smutte ind i Games, Software and Hardware Area.

Og selv om du er stolt af dine 100 Gb film, så er CA ikke lige stedet, hvor du skal prale med den slags. De sure drenge fra APG er lige så lidt velkomne her, som vi er hos dem, så det er ikke den slags kommentarer du bruge.

Specielt fordi det er dit første post, så der går nok lidt tid før folk har tiltro til dig.

Men velkommen til

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Haude

Indlæg af Haude »

Hmm hvis du kender til mIRC så join (aner ikke hvordan i smarte skriver det :roll: ) @ efnet #chart.dk og snak lidt med folk.. så lærer man langsomt hinanden at kende :lol:
Besvar