Terminator 3 (Rise of the machines)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Haude

Terminator 3 (Rise of the machines)

Indlæg af Haude »

Var inde og se den i går og kan kun sige den er rigtig rigtig fed! :o
Klart en film der er værd og bruge penge på at se!! 10/13
Gabriel2k
Indlæg: 78
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:17
Geografisk sted: Heaven

Indlæg af Gabriel2k »

Yeah, jeg var også lige inde og se den til premieren. Den er max fed, men mangler nu alligevel den dybde og sjæl de andre 2 film havde. Den mangler ligesom et eller andet i historien, så den slår ingen af de 2 andre film af pinden.

Jeg vil give den 9 ud af 13, for der er dælme også nogle seje action sekvenser i filmen, og for dælen da hvor ser Kristina Loken nice ud.... :D

:2gunfire:
<br>
<center>Billede

<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>
happyhansen
Indlæg: 93
Tilmeldt: 22 apr 2002, 11:10

Indlæg af happyhansen »

Jeg var også inde og se den til premieren og jeg må sige at jeg blev helt vildt skuffet! For det første så har Arnold oparbejdet et eller andet image så hver gang han siger noget så griner folk og til sidst bliver det sku for plat. Da han tager de der grimme solbriller på der blev det for meget og det der "talk to the hand"...hmm. Den mister lidt sin seriøsitet og det er ærgeligt. Okay fede actionsekvenser men så er det heller ikke vildere. Jeg giver den 8/13.

P.S: Gå ind og se Pirates of The Carribean nå den kommer - det er sådan eventyrfilm skal laves og Johnny Depp spiller så cool!!!
Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jeg var lige inde og se den i går aftes, og jeg må også sige at jeg blev ret skuffet. Det startede allerede der hvor han tager de grimme lilla stjernesolbriller på. Nej nej nej! Jeg synes det er en skam at man læggger forholdsvis meget vægt på de platte og humoristiske ting i den. Det skal dog siges at filmen hiver sit niveau op igennem de fede action-scener, jeg kan specielt godt lide den hvor de T-X og Arnold smadrer hinanden på badeværelset :D, men igen der sad folk og grinede for hårdt, selvom jeg ikke tror det var meningen med det-

max. 8/13
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg er sjældent blevet mere skuffet over en film.. Herfra får den 0/5.. Den var VIRKELIGT for tam, der var så mange fejl i, at man kunne brække sig. De har enten skåret nogen scener fra, så ikke burde mangle, eller også har de ikke tænkt på helheden...

Exempler :

1) Hun har den syrede gun i armen, men alligevel stjæler hun politimandens lorte pistol??? - Og den deal med brysterne?? - Hvad skulle den til for, hun nakker ham alligevel! - Og hvorfor går hun nøgen rundt, når hendes hud er hendes tøj?? - Og hvorfor er hun nemmere at ødelægge end ham i 2'eren?

2) Hvad sker der inde i den der TOP SECRET base?? - Hvorfor kan de alle sammen bare hoppe ind, uden at nogen stopper dem?? - Helt ærligt, Arnold render rundt og ligner lort, med en shotgun over armen, og alligevel er der ikke en eneste der stopper ham.. MEGET mistænkeligt!

3) Hvorfor nakker hun ikke resten på sin liste, begge robotter er jo åbenbart godt klar over, at fremtiden er forud bestemt... Hmm (?) eller er de??

Og sådan kan man blive ved... En værre skod film har jeg ikke set i mange år!!! - Virkeligt ringe, den burde forbydes!!!!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

FrZ skrev:Jeg er sjældent blevet mere skuffet over en film.. Herfra får den 0/5.. Den var VIRKELIGT for tam, der var så mange fejl i, at man kunne brække sig. De har enten skåret nogen scener fra, så ikke burde mangle, eller også har de ikke tænkt på helheden...

Exempler :

1) Hun har den syrede gun i armen, men alligevel stjæler hun politimandens lorte pistol??? - Og den deal med brysterne?? - Hvad skulle den til for, hun nakker ham alligevel! - Og hvorfor går hun nøgen rundt, når hendes hud er hendes tøj?? - Og hvorfor er hun nemmere at ødelægge end ham i 2'eren?

2) Hvad sker der inde i den der TOP SECRET base?? - Hvorfor kan de alle sammen bare hoppe ind, uden at nogen stopper dem?? - Helt ærligt, Arnold render rundt og ligner lort, med en shotgun over armen, og alligevel er der ikke en eneste der stopper ham.. MEGET mistænkeligt!

3) Hvorfor nakker hun ikke resten på sin liste, begge robotter er jo åbenbart godt klar over, at fremtiden er forud bestemt... Hmm (?) eller er de??

Og sådan kan man blive ved... En værre skod film har jeg ikke set i mange år!!! - Virkeligt ringe, den burde forbydes!!!!
Arnolds eneste undskyldning må være at der bliver smadret en masse. Og kun det. Derved hæver den sig en anelse over Hulk..... hulk! What a waste........ Synd - Konceptet til begge er i top, men det bliver desværre ved et stort gab. Skræmmende ringe films

:)
Echelon
Indlæg: 154
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:06
Kontakt:

Indlæg af Echelon »

Årh hvad en forskellig smag vi har 8O

Jeg er TOTALT vildt med T3! Jeg synes at det er en af de bedste actionfilm i lang tid, og jeg kan specielt godt lide at der er lagt vægt på det humoristiske i Arnold. Terminator er i sig selv jo lidt en cliche, og derfor synes jeg at det er kanon at de har den der selvironi, der gør filmen så fed!

11/13 harfra...
happyhansen
Indlæg: 93
Tilmeldt: 22 apr 2002, 11:10

Indlæg af happyhansen »

Jeg syntes altså den film var ringe. Måske fordi at man sad ved slutningen og følte at det var her den egentlig skulle have startet. Ellers så havde de to timer jo bare været en laaaanng jagt, som man så i 2'eren - bortset fra at toeren var meget mere cool og flyttede grænser dengang. Så nu må vi bare vente på Matrix Revolutions.....
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Total i orden.

Det er det her Review Area er blevet lavet for. For at vi kan finde ud af, om man skal bruge penge på skidtet eller nøjedes med et dvd-rip senere på året eller måske ligefrem ofre penge på den originale vare.

Matrix Reloaded lånte jeg af en kollega, som havde fået importeret en bootleg kopi fra Thailand og mage til lort skal man da lede længe efter...

...Med mindre man er til Matrix universet, hvilket jeg ikke er.

Så jeg stoppede filmen, da Neo blev til Supermand

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Jeg skal ind og se den i morgen aften og jeg glæder mig sygt meget. Jeg håber ikke jeg bliver skuffet da jeg har tårnhøje forventninger til den film. Terminator-filmene har altid været nogle af mine yndlings film. Jeg kan ikke forstå at der er nogle der synes at den er SÅ dårlig da den jo har fået udmærket anmelelser, men det kan jeg jo ikke udtale mig om da jeg ikke har set den endnu! I morgen får I min karakter :P
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3115
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

T3

Indlæg af Cokeline »

FrZ skrev: 1) Hun har den syrede gun i armen, men alligevel stjæler hun politimandens lorte pistol???
Ja hun kan jo nok ikke bare rende rundt i offentligheden med den gun på armen.
FrZ skrev: Og den deal med brysterne?? - Hvad skulle den til for, hun nakker ham alligevel!
Hun er jo trods alt en robot og lærer stadigvæk så hun vil nok tilegne sig nogen menneskelige træk så hun ikke bliver opdaget. Ligesom Arnold i 2'eren hasta La' Vista Baby?
FrZ skrev: Og hvorfor går hun nøgen rundt, når hendes hud er hendes tøj??
Wrong! Hun har et skelet ligesom arnold og kan kun reparere hendes egen "hud" ligesom T-1000 men havde ikke noget skelet. De er altid nøgen fordi de tidsrejser kun er mulige når de ikke har noget på sig.
FrZ skrev: Og hvorfor er hun nemmere at ødelægge end ham i 2'eren?
det er hun jo heller ikke hun er en TerminatriX (T-X) ham i 2'eren var en T-1000 de har har begge deres fordele. han kan repair sig og forvandle sig til metal genstande. Hun har en masse tools i armen og kan fjernstyre ting. Lidt ligesom i naturen... Nothing is perfect :)
Senest rettet af Cokeline 30 jul 2003, 18:48, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
onkelc
Chart Attack VIP
Indlæg: 101
Tilmeldt: 23 jul 2002, 21:17
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

tja.... bare I husker på den vigtigste del: Det er blot en film! 8)


F.eks kom jeg op og diskurterer med en gut, hvis liv er max-nørd! Har er med i nogle klaner og har sin vurdering herfra....

Han mener at man kan nøjes med en dansk hær på 20000 mand. Alt inkl. Og så skulle de have "highteck" våben!
Flot kammerat, men hvad kan man bruge de våben til!?!?!?! INTET! Hvor meget tog kommando soldaterne i Tjetenien? Ikke en CM2 pga de hele skulle afgøres på bykamp.

Min bekendt kunne ikke få ind i hovedet at virkeligheden er ikke som et comp spil eller film, men seriøs så kunne jeg ikke få ham til at indse fornuft.....

Måske er det samme sket for FRZ.......

__________________________________

Opdatering:

Har netop været inde og se filmen og er kommet til denne konklusion:

Nøgen i starten: Dårlig kammeramand!!!! Eller så fjern det spejl!!

Skyder i arm! Hmmm... Arh, ok. Rimelig ok lavet, men tæt på at være for meget af det gode.

Brysterne: Kan slet ikke se hvordan man kan klage over det! !) Det ser da bare for godt ud. 2) Total fed humor!

Nem at ødelægge: T1 + T2 slutter på en måde så der ikke skulle komme en efterfølger. Men T3 slutter næsten som om at T4 skal laves! Derfor ved man jo heller ikke om hun kommer kravlende efter at de holder i hånden....


Konklusion: Fed humor, alt for lækker skurk og kommentaren I'm Back (selvfølgelig skulle den med!)
Senest rettet af onkelc 30 jul 2003, 23:28, rettet i alt 1 gang.
Maaau fra OnkelAzzz
hirayz
Indlæg: 298
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:17
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

da jeg var inde og se den var der bombetrudsel 20 min før den var færdig, men synes da den var ok, det jeg så, så af den :D
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Så har jeg også været inde og se den...

Jeg må sige at jeg blev en smule skuffet. Den var da udmærket, men langt fra på højde med 2'eren. Jeg synes slet ikke at den mindede om Terminator-"stilen".

Men man må sige den var godt lavet. Vilde stunts og en gode fights :)

Konklusion:
3,5 ud af 6
Cyberdog
Indlæg: 377
Tilmeldt: 22 apr 2002, 22:48
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Jeg var inde og se den 2 dage før den fik premier!
Det var en forstilling hvor man så alle 3 film... :-)

Men en rigtig nice film!!
Besvar