Dette er kun rettet mod dem der har interrese i Counter Strike så hvis man ikke er med der så er dette ikke så spænende.
Jeg har lavet mit første interview, det er postet på www.xplayn.com under scene news.
Jeg vil gerne have en tilbage melding på hvad i syntes om det hvis der var nogen der kunne få tid til det.
http://www.xplayn.com/?id=5256&topicId=495872
CS ppl
Redaktør: Moderators
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
For det første så vil jeg da lige sige Kanon interveiw du har lavet der WHAT gode spørgsmål!!!
MEn okay at jeg så ikke er så meget inde senen og aner ikke hvad BYOC Er CPL (forklar lige hehe) jeg savner lige en ting et link til ESX hjemmesiden men det er måske ikke tilladt på www.xplayn.com??
MEn ellers kanon fedt!!
YaKuZa Out
MEn okay at jeg så ikke er så meget inde senen og aner ikke hvad BYOC Er CPL (forklar lige hehe) jeg savner lige en ting et link til ESX hjemmesiden men det er måske ikke tilladt på www.xplayn.com??
MEn ellers kanon fedt!!
YaKuZa Out
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Hehe jo link er tilladt og det er en bummer fra min side den ikke er smidt på men det er er postet kl ca 1 i nat og var ved at være lidt død på det tidspunkt
www.esx.dk
BYOC = Bring Your Own Computer dvs almindelige lan pladser.
CPL www.thecpl.com
Holder de til dato største turneringer i verden, lige overstået CPL dallas med samlet premie på 200.000$
Tak for rosen altid rart man er sluppet godt fra det.
www.esx.dk
BYOC = Bring Your Own Computer dvs almindelige lan pladser.
CPL www.thecpl.com
Holder de til dato største turneringer i verden, lige overstået CPL dallas med samlet premie på 200.000$
Tak for rosen altid rart man er sluppet godt fra det.