REQ: Update af ens BIOS

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

REQ: Update af ens BIOS

Indlæg af onkelc »

Yes yes, har købt så stor en HD at min BIOS ikke kender den. Jeg ved at det problem er meget enkelt da BIOS bare skal opdateres. Men problemet er følgende:

..: Jeg er ikke helt sikker på hvilken BIOS jeg har. Findes der et lille program der fortæller lige præsis hvilken en jeg har?

..: Findes der en hjemmeside der indeholder "alle" opdateringer over BIOS? F.eks. bootdisk.com hvis det er en opstartdisk man mangler...
Maaau fra OnkelAzzz
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Hvis du åbner bios kan du se hvilken verision det er.
Når du ved det så er det bare ind på din mobo producent side og hente en update.
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

Jeg har været inde på siden, men synes ikke at jeg kunne finde nogen menu over opdatering.....

Jeg tror nok jeg har denne BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG - 08-02-2003
Maaau fra OnkelAzzz
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Her er hvad man får når man går ind på http://www.phoenix.com/en/customer+serv ... s+upgrade/:

For replacements or upgrades to AwardBIOS products, please contact:
eSupport.com
Phone: 1-800-800-BIOS (2467)
http://www.eSupport.com <-- følg linket :)

Det giver følgende:

Option 1 Simply click on the AGENT to have it tell you your BIOS ID string. The BIOS Agent will identify the BIOS on your system and provide you with all of the information that you will need to order your new BIOS. Click on the "Submit Request" button after you get your results and you will receive a call or email response back from a BIOS technician within 24 hours.

Option 2 Call 1-800-800-BIOS (2467) and speak to a BIOS technician

Option 3 Simply click below on the graphic below and then fill out the "quick and easy" online inquiry form

Der er nogle ikoner nedenunder, hvor der blandt andet er ikon for Phoenix.

--- Håber det var til lidt hjælp ---
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar