Fear.Dot.Com.PROPER.DVDRip.XviD.READ.NFO-DVL

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
SkinneR^
Indlæg: 114
Tilmeldt: 04 sep 2002, 08:18
Kontakt:

Fear.Dot.Com.PROPER.DVDRip.XviD.READ.NFO-DVL

Indlæg af SkinneR^ »

en ok gyser men den minder alt for meget om "the ring" da det er næsten samme konsept det er bygget på nær at det ikke er en film der slår folk ihjel men der imod en kvinde/pige som lever i "cyberspace" og når man så logger på hendes hjemme side www.feardotcom.com har man 48 timer til at leve i......

se selv hvordan den ender... :wink:
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Den er ok fed.. Der er nogen ret skræmmende momenter i den.. Man ser hele tiden sådan nogen lemlestede personer. Det er kewl nok.. Ham læger er da for syg :s

Tror jeg giver den 3/5
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg synes den er nogenlunde ok. Dog føler jeg en lille snert af fortrydelse over at have købt den. Tror ikke det er den film jeg vil tage ned fra hylden hvis jeg vil se en superfed film. Som sagt så minder den for meget om "The Ring/ "Ringu" (japansk version), og de to er klart bedre synes jeg.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Den er syyyg... men nok kun første gang man ser den... sidst jeg så den var i Juli, så jeg kan ikke huske så meget - kun lidt om handlingen, den er KLART en kigger værd!
Billede
Besvar