Dual layer medier

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Tigerdyr
Indlæg: 437
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:53

Dual layer medier

Indlæg af Tigerdyr »

Nogen som ved hvor man køber de dvd medier hvor man kan brænde i lag.
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Re: Dual layer medier

Indlæg af Sasja »

Tigerdyr skrev:Nogen som ved hvor man køber de dvd medier hvor man kan brænde i lag.
Der er ikke rigtigt dl medier på gaden endnu. Verbatims kommer sidst i denne måned el lign. Forvent en pris på ca 100 kr stk i begyndelsen. Så går der et år eller to før de er kørt rigtigt ind.

:)
Tigerdyr
Indlæg: 437
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:53

ok

Indlæg af Tigerdyr »

Ok, så må jeg hellere vente et stykke tid endnu med at købe en DL dvd brænder, til medierne bliver noget billigere.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

http://prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=39281877 <- så ville jeg nok foretrække en dual layer :P
Billede
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Ja, brænderen er der ikke noget i vejen med, men medierne og brændekvaliteten tror jeg det varer længe før det er ok. Efter 1½ års brug af single layer synes jeg stadig ikke der er helt styr på medier/brænder kompatibilitet.

Dual layer brændere er sikkert gode til alm single layer + cd medier. Efter at have investeret en del kr i 3 stk 8x sl brændere er jeg bare den der venter til teknologien er kørt bedre ind mht dl :) Synes stadig 8x medier er meget svingende, og 12x kommer garanteret ikke til at fungere før sidst på året, hvis de store ikke vælger at springe let hen over 12x og gå hurtigt til 16x. BenQ er langt fremme i udviklingen af 16x DVD-R, så de andre vil nok også gå efter det. Medierne kommer bare til at halte langt efter. MCC kan ikke præstere stabile resultater med 16x, og har sågar svært ved 8x....... såååååååååååååh

:)

Meget mere info hos
CDFreaks, CDRlabs og CDRinfo
Besvar