Review: Marilyn Manson - Lest We Forget (The Best Of)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Review: Marilyn Manson - Lest We Forget (The Best Of)

Indlæg af QrazyLeg »

Har netop købt dette brilliante album. Er ikke normalt til gothic og vil da også mene at Marilyn Manson laver noget i en mere pop/rock genre.

Tracklisting
  • 01 The Love Song
    02 Personal Jesus
    03 Mobscene
    04 The Fight Song
    05 Tainted Love
    06 The Dope Show
    07 This Is The New Shit
    08 Disposable Teens
    09 Sweet Dreams (Are Made Of This)
    10 Lunchbox
    11 Tourniquet
    12 Rock Is Dead
    13 Get Your Gunn
    14 The Nobodies
    15 Long Hard Road Out Of Hell
    16 The Beautiful People
    17 The Reflecting God
    18 (S)aint

    + En dvd der er smækket med videoer og special features


Normalt ville dvd'en alene koste 200 kr. i afgiftsramte Danmark. Men hele herligheden kan købes for en vejl. udsalgspris på 190,- kr. Det er fandme billigt!

Jeg har ikke den store samling af hans albums på mine hylder. Faktisk kun et par singler/maxi'er. Mest fordi at det somregel er de mere "bløde" numre fra ham (dem som bliver et hit i den brede folkemængde) jeg synes om og så er der ingen grund til at få det hele i to eksemplarer, når nu man kan nøjes med en single hist og her. Derfor er et "Best Of" album perfekt til en pop-gothic'er som mig :)

Uanset om man kan lide musikken eller ej, så er der vist ingen vej uden om at kunne konstantere hans videoer er i særklasse. Ufatteligt gennemførte hvor det ikke bare handler om at en trunte med lidt for meget vægt på røven kan finde ud af at køre den rundt i nogle cirkler. Det bliver jo trivielt at se på i længden. Hans videoer er utroligt selvbevidste og perfekt udførte. Ligesom interviews og andet han laver. Han er gammel journalist og ved hvad der skal til. Dels for at sælge men også for konstituere sin egen selvbevidsthed.

Han blev gjort til den store syndebuk flere gange. Mest kendt er nok hændelsen med Collumbine High School. Det ved alle der har set "Bowling for Columbine". Alle har en mening til manden og rygterne er mange. Han er bevidst om det. Lige så bevidst er jeg over bedømmelsen.

:5af5

Selve prisen på albummet+dvd giver jo allerede det ene CA-logo. Og albummet er perfekt!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Vil bare lige sige at der er rigtigt mange af de numre der som er gode. Har ikke hørt dem på den her, men jeg tvivler da på at der er noget anderledes i dem.. køber denne her når jeg alligevel skal ind og købe nogle cd'er i dag :)

edit: Har fået den, og det er for nice! :wink: 5 "stjerner" her fra ;D

:5af5
Billede
Besvar