Sang hørt i Polen: What you see is what you get....?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
ThEaSkEr
Kontakt:

Sang hørt i Polen: What you see is what you get....?

Indlæg af ThEaSkEr »

På en sindsyg skiferie i Polen i sidste uge, var de lokale utroligt bejegstrede for en "rap"sang med omkvædet "What you see is what you get..." med et band som lød en smule ala Black Eyed Peas. Stive som vi var, lykkedes det os kun at finde ud af at bandet skulle være polsk, men altså ikk hvad det hed (....)

Chancerne for at nogen er faldet over dette midelmådige, men for os mindeværdige nummer er nok meget lille - men jeg gør forsøget at requeste det alligevel!

So...anyone? På forhånd tak!
cyberphoenix
Geografisk sted: Space
Kontakt:

et forsøg

Indlæg af cyberphoenix »

Hmm umiddelbart har Swann Lee lavet en sang med omkvædet What you get is what you see ... kunne det tænkes at det evnt. var et cover nummer af denne sang ?

/Cyber
Yes! I'am DIMM Dead In My Mind !

Billede
ThEaSkEr
Kontakt:

Indlæg af ThEaSkEr »

Desværre nej.... Det er med 100 % sikkerhed ikke Swan Lee's sang...desværre.

Andre bud?
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Ja, de hører absolut noget ret crazy pop dernede, gør de... Men billige øl, Zywiec (sp?), mums....
- Darkheart -
We fools who love...
xtreme
Kontakt:

Indlæg af xtreme »

Bless Sevendust feat Xzibit - What You See is What You Get
kunne ske det var den?
ThEaSkEr
Kontakt:

Indlæg af ThEaSkEr »

Cortez vs. X-ray feat. Lemon Juice - What U get is what U C.

Ja - artist beskrivelsen fortæller jo allerede at de ikke har så mange lys i lagkagen dernede i Polen. Hvorom alting er, så er det denne sang jeg har ledt efter.
I skal nok ikke spilde tid på at hente den, da den er omtrænt ligeså tarvelig som et par brugte Sloggi trusser. Dog kan disse godt have en vis affektionsværdi, hvilket også er tilfældet med denne sang for mine gutter og jeg.

Tak for hjælpen til I der forsøgte at hjælpe!

ThEaSkEr
Besvar