Dødsfald.. Haude R.I.P

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Zukot
Indlæg: 731
Tilmeldt: 28 nov 2005, 16:47
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Kendte ham ikke, men altid trist at hører at narko skal tage et liv.. RIP
\\On3
Site Admin
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:26
Geografisk sted: CePeHå

....Det var så det...!

Indlæg af \\On3 »

... Feffe og jeg valgte så at tage tidligt fri fra arbejde (arbejder i samme firma) for at tage op til Haude's begravelse.... sku hilse at sige der var mange mennesker!

mange unge mennesker og mange ældre mennesker, hvilket blot viser at han var elsket overalt og af alle!

Men fuck hvor jeg dog hader de begravelser mand!

Men nu er du sendt afsted Haude.. Vi ses

R.I.P
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Er der blevet taget billeder af gravstedet, med blomster mv. ?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nej han blev bisat idag.. det ville ikke være særlig fedt at rende rundt og fotografere samme dag... venter lige lidt...
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Her gik jeg og bildte mig ind det var på torsdag. Nå ... :/
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

kloojve skrev:nej han blev bisat idag.. det ville ikke være særlig fedt at rende rundt og fotografere samme dag... venter lige lidt...
Ah, ja, det kan jeg godt se.
Kymze
Indlæg: 498
Tilmeldt: 08 jul 2005, 23:35

Indlæg af Kymze »

Uhha... mit net har været nede, og nå man så kommer på CA igen er haude forsvundet.. jeg har aldrig mødt manden, men kan da huske et par spydige kommentarer fra ham på irc.. og som flere andre også har skrevet, så er det alt for tidligt at han har forladt os!

Men en stor tanke til de efterladte, og et RIP til Haude!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Dj Dk
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 21 apr 2006, 14:50
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

R.I.P
Zamiel
Indlæg: 241
Tilmeldt: 29 jul 2002, 21:53
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

kender ham desværre ikke og er så heldig aldrig at have mistet en jeg holder af, så jeg kan kun forestille mig hvad i andre går igennem lige nu. Men det er alt for tidligt at forlade verdenen efter kun 20 år..
Besvar