Hvad Sker der Perks?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Jinsenu
Indlæg: 154
Tilmeldt: 22 apr 2002, 12:04
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Synes nu også er overdriver lidt.
Selvfølgelig er det irriterende at se på overskrifter hver mandag om nye overfald lavet af indvandrere, men nu er det jo sådan at aviserne udnytter danskernes fremmedhad til at sælge aviser.

Det kommer meget hurtigere i aviserne hvis det er tyrkere der står bag end selv hvis det var rockere der stod bag.

Jeg er enig med mange af jer om at racismen koger op i en når man står overfor perk-smartasses, men ligefrem og sige at man vil samle sig og rejse rundt og smadre dem.
Så er man jo ikke et hak bedre end dem som -WHAT- fortæller om der tager rundt til byfester og starter slåskampe.

Man løser jo ingenting med vold.

I Herning synes jeg at stemningen mellem indvandrere og danskere er blevet bedre i løbet af de sidste par år.
For lidt over 2 år siden blev jeg fuldstændig svinet til og kaldt racist af en tyrkisk mand på ca. 40-50 år, fordi jeg ikk kunne tage et dankort på 500,- over beløbet (det var tidlig morgen og vi havde kun 1000,- i kassen).
Dengang skulle det bare overståes hvis der stod en tyrker i kø, hvorimod man nu sagtens kan joke lidt med dem.
Hænger måske også lidt sammen med at de bliver bedre til sproget.
"Hang til hygge"
TRIXTER
Indlæg: 67
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:45
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

Selvfølgelig løser vold ikke alt, men nogle kunne fandme godt trænge til at få en omgang høvl.

Mange af de sorte fortsætter jo med at chikanere danskere fordi de ved, at vi ikke tør slå igen, da de jo er mange flere end os ad gangen.

Lidt respekt fra deres side, f.eks ved en punkteret lunge eller en stegegaffel i øjet kunne lære dem at: "Dont mess with the Danes" :evil:

Kan bare ikke se, hvad vi skal bruge dem til. Der er nok arbejdsløse, for få blondiner, for mange pizzarierer, og for mange BMW'er.

Lad os inføre et system som til session. Enten er man egnet til at bage pizza, gøre rent eller drive en grønthandel eller også er det ut, Ut af min kiosk.!

Ironi? måske, måske ik...
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

vil ikke ha noget i mod at være med på at tæve nogen stykker!


her hvor jeg bor er der noget der hedder 2000F det er the "gang" her omkring, totalt i orden latterligt...

og de vil til at lave en "Mafia" her hvor jeg bor, og jeg synes det er totalt latterligt! dem der laver det skal bare ha så mange slag de aldig kan komme til at gå eller bevæge armene :evil: :twisted:
Billede
Zoomy
Indlæg: 214
Tilmeldt: 25 mar 2003, 18:39

Indlæg af Zoomy »

Bor du på frederiksberg night^hawk?
ICQ--->134350836
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

_WHAT_ skrev:Uden for kom det til slagsmål mellem danskere og indvandere. Politiet blev tilkaldt, da de ankom sad en dansker oven på en indvander og slog ham i hovedet. Politiet ventede lidt med at gribe ind og gjorde det med kommentaren så har han vist fået nok.
Ham politi-manden skulle der være nogle flere af :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
thorvask
Indlæg: 10
Tilmeldt: 06 aug 2003, 02:31
Geografisk sted: På toppen!
Kontakt:

Indlæg af thorvask »

Zoomy skrev:Men hvis man nu tænker tænker lidt positivt, hvad skulle man så gøre uden dem?? F.eks
Hvem skulle køre vores taxi'er
Det gør Bob Anders da... Tidligere "komiker" og Puls-vært, selvom jeg ikke vil kalde ham for komiker, da han kun har haft et sæt.
Billede
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

thorvask skrev:
Zoomy skrev:Men hvis man nu tænker tænker lidt positivt, hvad skulle man så gøre uden dem?? F.eks
Hvem skulle køre vores taxi'er
Det gør Bob Anders da... Tidligere "komiker" og Puls-vært, selvom jeg ikke vil kalde ham for komiker, da han kun har haft et sæt.
utroligt og interessant vigtigt i denne diskussion :x

Men jeg synes sq bare at perkere skal have tæv som i siger.. der er jo bare ik nogen der tør gøre noget :?

Techno_Mann og Night-Hawk, slå jer sammen og find flere :wink:
For the love of music!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

De er så dumme de anden generations indvandrere.. De VIL ikke fatte vores kultur! - De kan godt lide at drikke øl, og bolle unge blondiner, men de kan bedre lide at kalde dem ludere og slå dem bagefter. De er SÅ grimme alle sammen, jeg har så mange gange i mit liv været truet med tæsk, og jeg har også fået det af dem. De er usle, og de tør kun, hvis man er MEGET færre og mindre end dem.

Som regel kan man slippe udenom, hvis man ikke udfordrer dem verbalt, for der er det for nemt. De har et ordforråd på 100 ord, og begynder man at tale til dem, så fatter de hat, og det eneste de forstår er at bruge deres grimme usle medbragte kniv.

Nej jeg har INTET til overs med deres kultur, jeg har INTET til overs for deres religion, og jeg har INTET til overs for dem. Her forleden hørte jeg om en perker der havde fået en kniv i maven af nogen Banditos-supportere.. Mig og mine venner lavede high-five! - Så meget hader man dem! - Og man kendte ham end ikke.. Skræmmende! - Men 100% deres egen skyld! - Klamme dumme!!!! grimme børn. FATTER ikke at DK lader flere komme ind. Så drop ud af EU, det ender i borgerkrig om 20 år. De har jo ejerfornemmelser, og lige pludseligt, når de har formeret sig nok, de lede rottelignede kryp, så vil de have styret, og indføre ISLAM som nation tro, og derefter udføre JIHAD på os alle.

KLAMME KLAMME KLAMME KLAMME PERKERE! - Dem der er gode nok (sjældne men de er der) de er _SLET_ ikke som alle de andre! - Det er så tydligt.. Bare i deres tøjstil!

Brand Nørrebro ned, og fjern Ghetto'en fra indre KBH! - Jeg, personligt, hader dem som pesten. Der er ikke noget der kan ødelægge mit humør mere end et par perkere der _KUN_ kommer for at slås og stjæle. Har prøvet det MANGE gange til gym. fester, priv. fester, og i byen.. Det er GANG på GANG DEM!!!!! - Og KUN dem

Puha.. Der kom jeg af med noget raseri! - For hver perker der bliver dræbt i DK ligger jeg 100 kroner! (Hvis bare 1000 mennesker gjorde det, så ville de være væk inden vi havde nået at tælle til 5)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Haude

Re: Yeah

Indlæg af Haude »

Techno_Mann skrev:Findes der ikk nogen "underground" bevægelse for perker bekæmpelse..?
Kunne være for sygt at samles en hel masse, og tag rundt fra by til by at smadre det sorte lort en gang for alle...
Er kraftnedme træt af at høre om perkere og deres problemer hver dag i nyhederne...
Heldigvis ikk så slemt hvor jeg kommer fra...
Men hvis ikk man gør noget i tide spreder lortet sig som rotter....


Og ja, bare kald mig racist..... for det er jeg, og det bliver mand automatisk i det her land, med alle de invandrer problemer.
Du har set for meget batman :lol:
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

Zoomy < Yes det gør jeg! det røv.:! til tider..
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=213792/

Endnu en sørgelig bekræftelse...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@United Public det er den totale standart bemærkning fra invandrere det var altså ikke min skyld!!

Fuck en spasser men okay at 2 fyre ikke engang kan klare ham det er lidt vildt synes jeg!! man skal sku da ikke prøve at overmande ham ved at slås retfærdigt! man skal fanme bare sparke og slå løs indtil han ikke røre sig mere så kan han fanme lære det!!

Desuden det gamel ordsprog det bedste forsvar er et angreb det holder totalt!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
LeeD
Indlæg: 16
Tilmeldt: 26 aug 2003, 11:33
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af LeeD »

Det bliver godt når en fra vores overgang (84) kommer til at blive

statsminister, så bliver perkerne jævnet med jorden. De nuværende i

regeringen har nok ikke oplevet så meget personligt lort med perkerne

som vi har... :mad:
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

LeeD skrev:Det bliver godt når en fra vores overgang (84)
Hvad får dig til at tro at vi alle sammen er teenagenørder? :P
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lille sjov historie fra idag. jeg holdte og skulle til og køre ind i en parkerings-indkørsel, da der kommer en dame med fuld fart, så jeg måtte bremse for fulde gardiner, og køre ind til siden, der inde i siden, lå der så bare lige en sten, jeg var kørt fast på. Efter jeg havde holdt der i omkring 2 min. kom der en bil med 4 udlændinge i, og spurgte om jeg ikke skulle ha' noget hjælp. Kendte ingen af dem, og troede de ville rulle mig, eller noget, men nej, efter 5 min, kom der endnu en bil, hvor der sad nogle stykker af indvandre i, som de 2 andre kendte, så de gav også en hånd med, uden jeg havde bedt nogle af dem om at hjælpe gik de igang, da de var en del tog det 10 min. at få min bil fri. Så takket være dem, kunne jeg køre videre! Det er sq da at være hjælpsom!! Det værdsætter jeg hos de mennesker. En sand historie fra den virkelige verden idag.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

god stil at folk gider hjælpe andre, men kan du fortælle mig hvorfor du river et 3 år gammelt topic frem.

Bliver squ da helt nostalgisk - er jo en tunemag artikel jeg henviser til. RIP
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg har faktisk for nylig været ude ofr noget lignende. Jeg havde parkeret et mindre heldigt sted (vejarbejde i Aalborg midtby stinker) og bilen sad fast i en masse mudder. Den ENESTE bil der stoppede op for at hjælpe var en med 3 af de brune i, og efterfølgende stoppede endnu en bil med 2 af deres fætre, garanteret. De hev efter en masse forskellige forsøg bilen fri, og jeg kom gladeligt derfra. Der var 3 danskere der stod og gloede dumt på os imens det hele stod på. De havde aldrig nogensinde kunnet finde på at spørge om de skulle hjælpe, det er helt sikkert!! Sådan er den danske mentalitet desværre mange gange. Der kan vi sgu lære noget af dem.
Billede
mickon
Indlæg: 442
Tilmeldt: 14 apr 2005, 05:50

Indlæg af mickon »

haha... så sidder jeg og læser dette.. og så sidder jeg virkelig og undrer mig over hvordan mail's måde at stave og snakke på kan være så fucked, men ser så dato og forstår meget mer.... hvorfor skriver man i så gammelt et indlæg? sker her bare for lidt, eller?
i'm the juggernaut, BITCH!
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mickon skrev:hvorfor skriver man i så gammelt et indlæg? sker her bare for lidt, eller?
Det er inde for samme "Genre" Derfor postede jeg det i den. Behøves ikke og oprette et nyt Topic, når der findes nogle stykker med racisme.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Præcis :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar