Microsoft vil opspore Vista-pirater

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Cokeline skrev:
srea skrev:Cokeline, hvilken activation method har du brugt? Paradoxx'es exe-activation-installer-ting eller?
Min har emuleret en dell maskine og så har jeg ikke installeret det update så det kører bare... Nu er jeg bare spændt på om de lauchner SP1 med denne update.
Samme trick her - bortset fra at min HAR hentet den update... og det kører (tilsyneladende) bare :)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

[img=http://img502.imageshack.us/img502/1899 ... xy5.th.jpg]

Så kom dagen hvor min Vista alligevel ikke ville længere.....

Dog har Microsoft været så flinke at man kan starte et explorer-vindue op hvor man kan registrere...

Dette vindue har jeg så brugt til at lave backup af mit skrivebord så det da trods alt ikke går tabt når jeg om lidt formaterer og vender tilbage til XP...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Hmm, har selv lige givet Vista en chance. Hvilken crack holder? Har set en del efterhånden.

Og kom du til at hente den update, United?
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Der er ikke noget fungerende crack ude som kan ordne den update...

og ja, jeg havde fået updaten da jeg opdagede tråden her.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
David
Indlæg: 614
Tilmeldt: 14 aug 2002, 11:34
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Nå nej, har undgået den update, men har ikke fundet mig en crack endnu, så har vist omkring 20 dage til at aktivere endnu :)
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

jeg har fået cracket mit vista, har den første version af ultimate der kom på nettet, så crackede jeg den mede stoptimer, og senere med Vst.X-Free.AO_2.1.2.1.2.exe. Der virker perfekt, jeg har også lige hentet sp1 dk, og det køre bare der ud af ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Er final frigivet fra Microsoft? Jeg kan kun finde til mit Office 2007 nemlig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

vista sp1

Indlæg af zoonestar »

Kode: Vælg alt

*******************************************************************************
                            Vista Service Pack 1 DK
*******************************************************************************

-------------------------------------------------------------------------------
                              General Information
-------------------------------------------------------------------------------
Type.................: Application
Platform.............: Windows Vista DK
More Info............: http://newz.dk/analyse-af-den-laekkede-vista-sp1
Part Size............: 50,000,000 bytes
Number of Parts......: 30
Compression Format...: RAR
File Validation......: SFV
Image Format.........: .iso
Image Created with...: Nero
Burn Tested..........: Yes




-------------------------------------------------------------------------------
                               Post Information
-------------------------------------------------------------------------------
Posted on............: 03.03.2008

-------------------------------------------------------------------------------
                                 Release Notes
-------------------------------------------------------------------------------
Dette er den fulde (kommende) version af SP1 til vista som har været lækket fra 
microsoft.
Den kan bruges til både 32Bit og 64Bit versionen af vista

-------------------------------------------------------------------------------
                                 Install Notes
-------------------------------------------------------------------------------
1.Pak rar filerne ud
2.Mount eller brænd iso filen
3.Install



-------------------------------------------------------------------------------
Generated with Cool NFO Creator - http://fly.to/coolbeans
-------------------------------------------------------------------------------
det er hvad der stod i den nfo, fil, hvor jeg hentede denne
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Kallek, ka du ikk smide din SP1 crack op..? for den crack jeg selv har virker kun på den normale Vista, dvs. jeg kom hjem fra min skole, og havde mistet alt på mit c drev, takket være den skulle aktiveres inden x dage..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Venter bare til den kan hentes :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Godt man har en original Vista Business licens :P Ikke at jeg bruger den (ligesom jeg også synes Office 2k7 er noget værre bras), så er det nu rart at have til, hvis nu jeg skulle få lyst til at pine mig selv en dag :lol:
zoonestar
[Ltd edition]
Indlæg: 1166
Tilmeldt: 14 okt 2006, 11:13

Indlæg af zoonestar »

chreddy1, det er ikke en vista sp1 crack, min kom også frem med at den skulle aktiveres efter at jeg havde instaleret vista, og havde kørt lidt med timerstop. så instalerede jeg sp1 og crackede mit vista med Vst.X-Free.AO_2.1.2.1.2.exe. men her er den crack jeg brugte efter at have instaleret sp1.


http://www.speedyshare.com/569324709.html

1. open tool
2. click "install key"-button and wait for OK-box
3. click install (the install button to the right, in the Select OEM... area)
4. click activate and wait for OK-box
5. click reboot
6. Done

dette har virkert perfekt for mig ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Hvad er relevant for denne tråd om man har det originalt? Nu er det anden gang det kommenteres herinde.

Og yderligere snakkem om Office 2007? Lige så ligegyldigt er det at jeg er rigtig glad for at arbejde med det (af ret så mange årsager). I
Udseendet er efter ændring af farvetema blevet tålelig at se på, og efter at have vænnet sig til den nye navigering så er det heller ikke noget der går mig på nerverne mere.

Jeg vil godt rose mig selv for at have lavet et indlæg, alle dem der søger løsninger til at omgås Vista-licensen og SP1-opdateringen, virkelig kunne drage nytte af. Jeg tror United Public sidder og overvejer at skulle installere Vista igen, fordi mit indlæg gav ham svaret på hvordan Vista kører uden problemer og gør computeren ca 2.8GHz hurtigere. Yderligere smider han både Ubuntu og OS X på maskinen fordi efter han flashede BIOS til simkortet på mobiltelefonen har han faktisk været i stand til at backslashe i DOS og konvertere internettet i chippen på grafikkortet på den 486, der står over i hjørnet og samler minder. Nu han er igang at få den startet op igen vælger han at gøre den køreklar til næste generation af Windows, da den med en gyldig licens har de mest optimale ydelsesforhold på netop den type maskine. Dog mangler han ca 8GB ram, men det får han nok i næste fødselsdagsgave....

Sweet Lord, offtopic slut.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Volapyk?

Kode: Vælg alt

Yderligere smider han både Ubuntu og OS X på maskinen fordi efter han flashede BIOS til simkortet på mobiltelefonen har han faktisk været i stand til at backslashe i DOS og konvertere internettet i chippen på grafikkortet på den 486, der står over i hjørnet og samler minder.
:?:
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

En anelse :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Omg, the man is a mind reader! :lol:


XP er og bliver nu på min maskine indtil den ender sine dage som elektronikskrot!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
mikkEL2
Indlæg: 114
Tilmeldt: 16 sep 2007, 21:40

Indlæg af mikkEL2 »

Infected skrev:Så er det godt man har en lovlig version af Vista.. :P
Ja ;)!
BetteMand
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 okt 2007, 18:26
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af BetteMand »

mikkEL2 skrev:
Infected skrev:Så er det godt man har en lovlig version af Vista.. :P
Ja ;)!
Helt enig .:)
BetteMand Out..:D
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Indlæg af Sig-Mund »

Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.X86.Integrated.January.2008.OEM.DVD-BIE

Med denne behøves man vidst ikke at aktivere


Kode: Vælg alt

                                                                                
 ÿÜÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛ   ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 ²ÛÛÛÛ²²²²²²ÛÛÛ    ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 ÛÛÛ²²²²±±°²²ÛÛÜ                          ÛÛÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÛ° 
 ÛÛ²²²²±±±°²²ÛÛÛ                           ÛÛÿÿÿBIE is very proud to presentÿÛ° 
 Û²²²²±±±°°²²²ÛÛ                            ÛÛÛÿÿÿ    ÜÜ                    ÿÛ° 
 ²²²²±±±°°²²²²ÛÛ                             ÛÛÛÛÿ   ÜÛÛÜ   you another fineÿÛ° 
 ²²²±±±±°²²²²²ÛÛ                               ÛÛÛ  ÜÛ°ÛÛ                   ÿÛ° 
 ²²²±±±°°²²²²²ÛÛÜ                         ÿ       ÜÛÛ°°ÛÛÜ  windows release!ÿÛ° 
 ²²±±±°°²²²²²ÛÛÛÛ   Ü                     ÿ      ÜÛ°°°ÛÛÛÛ  ÿÿÿÿÿÿÿÿÿ       ÿÛ° 
 ²²±°°°²²²²²²ÛÛÛÛ   ÛÜ        ÜÛÜ         ÿÿÿ   ÜÛ°°°ÛÛÛÛÛÜ ÛÛÛÛÛÛÛÛÿÿÿÿÿÿÿÿÿÛ° 
 ²±°°²²²²²²ÛÛ±ÛÛÛ   ÛÛÜ   ÜÛÜÛÛÛÛÜÜÜÜÜÜ   ÿÿÿÿÜÛÛ°°°²²ÛÛÛÛÛ  ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 ²°°²²²²²²ÛÛ±ÛÛÛÛÜ  ÛÛÛÜ ÜÛ²ÛÛÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛÛÜÜÜÛÛ°°°²²²²²ÛÛ²Û         ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 ²°°²²²²²ÛÛ±ÛÛÛÛ²Û  ÛÛÛÛÜÛÛÛÛÛÛÛ²²²²ÛÛ²²ÛÛÛÛÛ°°°²Û²²²²²Û²²Û                  Û° 
 ²°²²²²²ÛÛ±±ÛÛÛÛ²ÛÜ ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²²²²²²²²ÛÛÛ°°²²ÛÛ²²²²ÛÛ²²Û                  Û° 
 ²²²Û²²ÛÛ±±ÛÛÛÛÛ²²ÛÜÛÛÛÛÛÛÛ²Û²²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ°°²ÛÛÛ²²Û²ÛÛÛ²²Û                  Û° 
 ²²ÛÛÛÛÛ±±±Û²ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛ²²²²²²ÛÛÛÛÛ²²²²ÛÛ°ÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛÛ²²Û                  Û° 
 ²²ÛÛÛÛ²±±Û²²²ÛÛÛÛ²²ÛÛ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²Û°²ÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ²²Û                  Û° 
 ±ÛÛÛÛÛ²±ÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛ²²Û²Û²²²²²²²²²ÛÛ²²²²²²²²²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ²²Û                  Û° 
 ±ÛÛÛÛÛ²±Û²²²ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛ²Û²²²Û²²²ÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛ²Ûß                  Û° 
 ±ÛÛÛÛÛ²²Û²²²²²ÛÛÛÛÛ²ÛÛÛ²Û²²ÛÛ²²²Û²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ²Û                   Û° 
 ±±ÛÛÛ²²²²²²²²²²ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛ²ÛÛ²²ÛÛÛ²²²²ÛÛ²°°ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛ²Û                   Û° 
 ±±ÛÛÛ²²Û²²²²²²²ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛ²Û²²ÛÛÛ²²°°°²²²²°°²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²Û                   Û° 
 ±±±ÛÛ²²Û²²²²²²²ÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛ²²²°°°°°°°°°²²ÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛ²²Û                   Û° 
 ±±±ÛÛ²²Û²²²²²²²²²ÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛ²²°°°°°°°°°ÛÛÛÛ²²²²ÛÛÛÛÛ²²Û                   Û° 
 °±±±Û±²Û²²²²²²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛ²²°°°°°°°°°ÛÛÛÛÛÛ²²²²ÛÛÛ²²Ûß                   Û° 
 °°°±Û±±Û²²²ÛÛÛ²²²²²ÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ²²²²°°°°°ÛÛ²ÛÛ²ÛÛ²²²ÛÛÛ²²Û                    Û° 
 °°°°°±±ÛÛ²²ÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛ²²²²²²²ÛÛ²Û²²²°°ÛÛÛ²ÛÛÛ²ÛÛ²²²ÛÛ²Ûß                    Û° 
 °°°°±±±±Û²²Û²Û²²²ÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛ²²ÛÛÛ²²Û²Ûß                     Û° 
 °°°°±±±±ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛ°²²ÛÛ²²²ÛÛÛÛ²²Û                      Û° 
 °°°°±±ÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛ²²°°ÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛß                      Û° 
 ÛÛ°°±±±Û²ÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛÛ²°²²ÛÛ²²²ÛÛÛß                   .    Û° 
 ±ÛÛ°°±±ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛ²²²ÛÛÛÜ                   .    Û° 
 °±ÛÛ°±±±±ÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²²ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛ°ÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛ                   .    Û° 
 °°±ÛÛ±±±±±Û²ÛÛÛÛÛÛÛÛ±±±²²²²²ÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛ²°ÛÛÛÛÛÛÛ²Û                        Û° 
 °°°±ÛÛÛ±±±Û²ÛÛÛÛÛÛÛ±±±±±²²²²²ÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ°°ÛÛÛ²ÛÛÛ²ÛÛ                  t    Û° 
 °±±±°±°°±±Û²ÛÛÛÛÛÛ²±±²²²²²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÛÛÛÛÛÛ²²²Û                  h    Û° 
 °±±±±±Û²²±±²ÛÛÛÛÛ²²²²²²²²±²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²²Û                  e    Û° 
 °±±±±±Û²²²±ÛÛÛÛÛÛ±±²²²²±±±±²²²²ÛÛ°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°²²Û                       Û° 
 ±±±±ÛÛÛ°²²²±ÛÛÛÛ²±±±±²±±±±±±²²²²ÛÛ°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°²²Û                  c    Û° 
 ±±ÛÛÛÛ°²°²²²±ÛÛÛ±±±±±²ÛÛÛÛÛ±²²²²²ÛÛ°°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛ°°²²Û                  u    Û° 
 ±ÛÛÛÛÛÛ²²²²²²±ÛÛ±±±±ÛÛ²²²ÛÛÛ²²²²²²ÛÛ°°°Û°°ÛÛÛÛÛÛ°Û²²Û                  t    Û° 
 ±ÛÛÛÛÛÛ°²°²²²±ÛÛ±±±ÛÛ²²²ÛÛÛÛÛ±±±Û²²ÛÛ°ÛÛ°°ÛÛÛÛÛ°°Û²²Û                  e    Û° 
 ±ÛÛÛÛÛÛÛ±²²²²±Û±±±ÛÛ²²²ÛÛÛ²²ÛÛ±±Û²²±ÛÛÛÛÛ°ÛÛÛÛÛ°ÛÛ²Ûß                  s    Û° 
 ±ÛÛÛÛÛÛÛ±±²²²±Û±±ÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛ±ÛÛ²±±±±ÛÛÛÛÛÛÛ°°Û²²Û                   t    Û° 
 ±ÛÛÛÛÛ°ÛÛ±²²²±±±ÛÛ²²ÛÛßÿÿ°ÛÛÛÛÛ±±Û²²²±±±°ÛÛÛÛ°°ÛÛ²Ûß                        Û° 
 ±ÛÛÛÛÛ°°Û±±²²²±ÛÛÛÛÛÛßÿ°°°²ÛßÛÛ±±Û²²²²±±±±ÛÛ°°°Û²²Û                    t    Û° 
 ÛÛÛÛÛÛÛ°Û±²²²²±ÛÛÛßÿÿÿ°°²²ÛÛÿÛÛ±±Û²²²²²±±±±Û°°°Û²Ûß                    h    Û° 
 °±ÛÛÛÛÛÛÛ±±²²²±ÛÛßÿÿÿ°°²²²ÛßÿÛÛ±±Û²²²²²²±±±°°°°²²Û                     i    Û° 
 ±±±ÛÛÛÛÛÛÛ±±²²²Ûßÿÿÿ°°²²ÛÛÛÿÿÛÛ±±Û²²²²²²²±±±°°²²²Û                     n    Û° 
 °°°±ÛÛÛ°°±±²²²²ÛÛÿÿ°°²²²ÛÛßÿÛÛÛ±±Û²²²²²²±±±°°°²ÛÛß                     g    Û° 
 °±±±±ÛÛ°°Û±±²²±±Ûÿÿ°²²²ÛÛÛÜÛÛÛÛ±ÛÛ²²²²²±±±±°°Ûßß                       s    Û° 
 °°°°±±ÛÛÛ°±±²²²±ÛÛÿ°²²²ÛÛÛÛÛÛÛ±±Û²²²²²±±±°°°Ûß                              Û° 
 ßßÛÛÛ±±±ÛÛÛ±²²²²±ÛÛ°²²²ÛÛÛÛÛÛ±±±Û²²²²±±±°°°°Û                          i    Û° 
     ßßßÛÛÛ²²²²²²±±ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ±±ÛÛ²²²±±±°°°°Ûß                          n    Û° 
         ßÛÛÛ²²²²±±±±±ÛÛÛÛÛÛÛ±±±Û²²²±±°°°°°Ûß                                Û° 
 °         ßÛÛ²±±±±±±±±±±±±Û±±±ÛÛ²²±±±°°°°Ûß                            l    Û° 
 °Û         ßÛ²²±±±±±±±±±±±±±±ÛÛ²²²±±°°°°°Û                             i    Û° 
 °Û          ßÛ²²²±±±±±±±±±±±ÛÛ²²²±±±°°°°Ûß                             f    Û° 
 °Û           ßÛ²²²±±±±±±±±±±±²²²±±±°°°°°Û                              e    Û° 
 °Û            ßÛ²²²±±±±±±±±±²²²²±±°°°°°°Ûÿ                                  Û° 
 °Û             ßÛ²²²±±±²²²²²²±±±±°°°°°°ÛÛÛÜ                            a    Û° 
 °Û              ßÛ²²²±²²²²²²²²±±±±°°°ÛÛÛÛÛÛÜ                           r    Û° 
 °Û               ßÛÛ²²±²²²²±±²²²²²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ                         e    Û° 
 °Û                 ßÛ²²±²²Û±±±±±±²²ÛÛ°ÛÛÛÛÛÛßÛ                              Û° 
 °Û                  ßÛ²²±±ÛÛ±±±±±±±ÛÛ°°ÛÛÛÛÛÿÛÜ                        e    Û° 
 °Û                   ßÛ²²±ÛÛ±±±±±±±±ÛÛ°°ÛÛÛÛÛÿÛ                        v    Û° 
 °Û                    ßÛ²±ÛÛÛ±±±±±±±ÛÛ°°°ÛÛÛÛÜÛ                        i    Û° 
 °Û                     Û²²±ÛÛÛ±±±±±±±ÛÛÛ°ÛÛÛÛÛß                        l    Û° 
 °Û                     ßÛ²°ÛÛÛÛ±±±±±±ÛÛÛÛÛÛÿÛß                              Û° 
 °Û                      ßÛ°ÛÛ²ÛÛÛ±±±±ÛÛÛÛÛÜÛß                          ?    Û° 
 °Û                       Û°°Û²²ÛÛÛ±±ÛÛßßßßß                            !    Û° 
 °Û                       ßÛ°ÛÛ²²ÛÛÛßß                                       Û° 
 °Û                        Û°°ÛÛ²²Ûß                                         Û° 
 °Û                        ßÛ°°ÛÛ²Û                                          Û° 
 °Û                         ÛÛ°°ÛÛß                                          Û° 
 °Û                          ßÛÛÛß                                           Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °                                                                            ° 
 ÿ                                                                              
 ÿÛÛÛÛÛÛÛ                 °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°               ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ        °°°°°°°°ÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛ°°°°°°°°        ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿÛÛ°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ           °°°°ÛÛ²²ÛÛ°°°°           ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°°ÿ 
 ÿÛÛ°   °°°°°°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛ          °°Û²²Û°°          ÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°        ÿ 
 ÿÛÛ°            °°°°°ÛÛÛÛÛÛÛ        °Û²²Û°        ÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°               ÿ 
 ÿÛÛ°                °°°°°ÛÛÛÛÛ      °Û²²Û°      ÛÛÛÛÛ°°°°°                   ÿ 
 ÿÛÛ°                    °°°°ÛÛÛÛ    °Û²²Û°    ÛÛÛÛ°°°°                       ÿ 
 ÿÛÛ°                       °°°ÛÛÛ   °Û²²Û°   ÛÛÛ°°°                          ÿ 
 ÿÛÛ°                         °°°ÛÛ  °Û²²Û°  ÛÛ°°°                            ÿ 
 ÿÛÛ°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°ÛÛ °Û²²Û° ÛÛ°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°ÿ 
 ÿÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ °Û²²Û° ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² °Û²²Û° ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²ÿ 
 ÿÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ °Û²²Û° ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿÛÛ°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°ÛÛ °Û²²Û° ÛÛ°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°ÿ 
 ÿÛÛ°                         °°°ÛÛ  °Û²²Û°  ÛÛ°°°                            ÿ 
 ÿÛÛ°                       °°°ÛÛÛ   °Û²²Û°   ÛÛÛ°°°                          ÿ 
 ÿÛÛ°                     °°°ÛÛÛÛ    °Û²²Û°    ÛÛÛÛ°°°                        ÿ 
 ÿÛÛ°                 °°°°°ÛÛÛÛ      °Û²²Û°      ÛÛÛÛ°°°°°                    ÿ 
 ÿÛÛ°            °°°°°°ÛÛÛÛÛÛ        °Û²²Û°        ÛÛÛÛÛÛ°°°°°°               ÿ 
 ÿÛÛ°   °°°°°°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ         °°Û²²Û°°         ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°        ÿ 
 ÿÛÛ°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ          °°°°ÛÛ²²ÛÛ°°°°          ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°°ÿ 
 ÿÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ        °°°°°°°°ÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛ°°°°°°°°        ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿÛÛÛÛÛÛÛ                 °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°               ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÿ 
 ÿ                                                                              
 °                                                                            ° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û    Microsoft Windows Vista Ultimate x86 Integrated February 2008 OEM     Û° 
 °Û                          (C)2007 Microsoft Corp.                         Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û  HowTo:                                                                  Û° 
 °Û  ------                                                                  Û° 
 °Û   Extract Files                                                         Û° 
 °Û   Burn Image to DVD                                                     Û° 
 °Û   Boot from DVD                                                         Û° 
 °Û   Install...                                                            Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û    ... have fun! No Serial and no Activation needed!                     Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û  Notes:                                                                  Û° 
 °Û  ------                                                                  Û° 
 °Û  If you don't know what this is,                                         Û° 
 °Û                 ask the penguin on your desktop...                       Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °Û  Greets fly out to:                                                      Û° 
 °Û  ------------------                                                      Û° 
 °Û  My friends @ VCF & ASPIRIN                                              Û° 
 °Û  and to Wolfenstein for this fuckin' great ascII!                        Û° 
 °Û                                                                          Û° 
 °                                                                            ° 
                                                                                
 °ÛÛÛÛÛÛÛ                 °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°               ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 °ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ        °°°°°°°°ÛÛÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛ°°°°°°°°        ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ° 
 °°°°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ          °°°°ÛÛ²²ÛÛ°°°°          ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°°° 
 ÿ      °°°°°°°°°°ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ         °°Û²²Û°°         ÛÛÛÛÛÛÛÛÛ°°°°°°°°ascII (C) 
 ÿ               °°°°°°ÛÛÛÛÛÛ        °Û²²Û°        ÛÛÛÛÛÛ°°°°°°Wolfenstein 2008 
 ÿ                    °°°°°ÛÛÛÛ      °Û²²Û°      ÛÛÛÛ°°°°°                    ÿ 
 ÿ                        °°°ÛÛÛÛ    °Û²²Û°    ÛÛÛÛ°°°                        ÿ 
 ÿ                          °°°ÛÛÛ   °Û²²Û°   ÛÛÛ°°°                          ÿ 
 ÿ                            ÿ°°ÛÛ  °Û²²Û°  ÛÛ°°ÿ                            ÿ 
 ÿ                               °ÛÜ °Û²²Û° ÜÛ°                               ÿ 
 ÿ                                ßÛ °Û²²Û° Ûß                                ÿ 
 ÿ                                 ² °Û²²Û° ²                                   
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

øhh.. det der emulerings-fis ka jeg ikk helt få til at virke.. har nu prøvet 2 gange, og den siger stadig (ved højreklik på computer og så properties) at der er 30 dage tilbage til at aktivere.. :?
Besvar