Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
hørte lige at dsb ville halvere forsinkelserne, fantastisk ide.. havde nu ellers ikke indtryk af at de var voldsomt forsinkede?
DSB overholder loven om rettidighed, men derfor kan det jo sagtens blive bedre. Mener det i snit 94% rettidig pt.
Faktisk har det hjulpet på nogle strækninger at fjerne et par afgange - med det resultat at pendlerne blev mere glade - kan ikke huske hvor, men mener det var Kystbanen. For det er da tosseærgeligt at regne med at kunne komme med et bestemt tog, der så ankommer 15 minutter senere og derefter misse det næste tog man evt. skal med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hørte lige at dsb ville halvere forsinkelserne, fantastisk ide.. havde nu ellers ikke indtryk af at de var voldsomt forsinkede?
DSB overholder loven om rettidighed, men derfor kan det jo sagtens blive bedre. Mener det i snit 94% rettidig pt.
Det mest interessante i den sammenhæng, er deres definition af "forsinket" tog. Det er jo først forsinket, når det er mere end 5 min. forsinket - ellers ville det være godt under 60%, der kørte til tiden... Man må le.
Og ang. Kystbanan, så kan man da ikke lave en mere fucked ordning. Kender mange der boede på strejkningen, hvis ordningen havde været der, da jeg gik i gym, så kunne de risikerer at komme MEGET for sent til skole, da toget en gang i mellem (uden advarsel) bare drøner forbi. Man kan da ikke lave et "måske" stopper tog. Det er jo ikke til at stole på. Idioti fra DSBs side.. IGEN!
Metroen er blevet ok stabil, og da den kører så ofte, er det meget sjældent, man venter særlig lang tid. Eneste velfungerende offentlige transport i mine øjne!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Og ang. Kystbanan, så kan man da ikke lave en mere fucked ordning. Kender mange der boede på strejkningen, hvis ordningen havde været der, da jeg gik i gym, så kunne de risikerer at komme MEGET for sent til skole, da toget en gang i mellem (uden advarsel) bare drøner forbi. Man kan da ikke lave et "måske" stopper tog. Det er jo ikke til at stole på. Idioti fra DSBs side.. IGEN!
Metroen er blevet ok stabil, og da den kører så ofte, er det meget sjældent, man venter særlig lang tid. Eneste velfungerende offentlige transport i mine øjne!
Amen!
Til begge statements.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Man ændrede netop forholdene på Kystbanen fordi det var af helvede til. Dertil har DSB First (Kystbanestrækningen) netop fået den tidligere direktør for DSB S-tog som overordnede person. Måske det kan give lidt, da han, trods alt, fik forbedret S-togene en del.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
har lige siddet og læst alle inlæg i denne post og fuck hvor jeg nyder at der stadig findes fornuftige veltalende og "normale" mennesker i dette land.
det er dejligt og sjovt at se at en lille information om et godt transport tilbud kan blive en STOR "disskution" om stat, su, folk, samfund OSV.
har personligt ingen problemer med DSB eller andre offentlige transportmidler, jeg syntes heller ikke prisen er helt gal.
Det koster at flytte sig rundt og sådan er det.
men var jeg Cheif 1, ville alle nok betale noget mere i skat og ALT offentlig transport ville være gratis det er trods alt bedre for vor kære moder jord at have 1 fyldt tog end 100 biler med 1 person i hver.
men jeg er jo også ræve rød og vil gerne betale for at de "svage" i samfundet også har ret til at leve.
hvis jeg ved at betale 10% mere i skat kan sørge for at min gamle farmor, som er invalide pentionist pga ledgigt, kan tage toget gratis fra kolding til mig lige så tit som hun magter, og ikke kun den 1 gang om året som hun har råd til nu så gør jeg gerne det.
og jeg betaler i forvejen topskat. men det betyder ikke så meget for mig hvor meget skat jeg betaler... jeg skal nok klare mig, men det betyder noget for mig at der er mennesker her hjemme som ikke har et liv der er værd at leve, uden at de selv er skyld i det.
hvis offentlig transport bliver gratis betyder det jo ikke noget at arbejde i storbyen bo i udkandts danmark.
det var bare mit b7
/AtJu - en glad topskats, udkandts danmarks borger.
/Atju
HUSK: Historie er den løgn, man er blevet enige om.