dreamweaver

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
KaZZ
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23 apr 2002, 14:17
Geografisk sted: Ama´r
Kontakt:

dreamweaver

Indlæg af KaZZ »

HEj folkens...

JEg søger overstående programm...
nogen som kan hjælpe???
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg ligger inde med Dreamweaver XP den nyeste verision spark til blomsten hvis det er den du mangler.
Ellers så hop ind på deres hjemmeside og find den ligger til fri download i 30 dags verision... også ved jeg jo "ikke" hvad man gør når man har sådan en :)
Spike
Indlæg: 276
Tilmeldt: 22 aug 2002, 15:55
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

så vil jeg sige hvad du kan gøre ved sådan en 30 dages version du skal bare bruge irc og så gå ind på den channel der hedder serialz og hente en kode der som du brugeer så nemt er det... :wink:
Dj Beck
Indlæg: 30
Tilmeldt: 23 apr 2002, 15:52
Kontakt:

Indlæg af Dj Beck »

Jaw, ;)

Ligger os inde med den nyeste version, tror dog nok at _WHAT_ egentlig mener at den version han har hedder Dreamweaver MX, da MX er navnet macromedia har lanceret i deres nyeste serie ;) bare lige for at få det på det rene ;)
_WHAT_
Indlæg: 716
Tilmeldt: 15 aug 2002, 10:25
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Hovsa ja selvfølgelig gør jeg det :)
Sidder og skriver eksammensprojekt i døgn drift så er nok lidt små blæst nogen gange :)
Besvar