Drengerøve

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

En af de grunde til de aggresive svar er måske at folk er ved at være trætte af at retfærdiggøre dem selv herinde. Vi er mange der køber masser af musik og alligevel skal vi hele tiden høre for at vi ødelægger musikbranchen. Det skal måske ikke gå ud over dit indlæg, men jeg synes du skulle have kigget lidt rundt omkring herinde. Så havde dette topic faktisk været unødvendigt, da det har været oppe masser af gange.

Om nogen undlader at købe musik overhovedet kan jeg ikke sætte mig ind i. Det er prioriteringsspørgsmål.

Her er hvad jeg købte for i sidste måned:

Musik = 950 kr.
FILM (DVD) = 2500 kr.

Jeg gad egentlig godt vide, hvor meget DU købte for i sidste måned.

Og lige for at bevise at det jeg siger ikke er helt usand, så er her et par billeder af mine film. Der er for lidt over 100.000 kr.

FILM

Jeg er forresten udeboende på S.U.! Det handler om prioritering!!!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Indlæg: 510
Tilmeldt: 28 sep 2002, 02:12
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Det er jo meget godt at komme her ind og begynde at beklage sig.. Tror bare ik du skal regne med det hjælpe noget. Mp3 er kommet for at blive eller skal jeg sige musik over nettet. Hvorfor så ik begynde at udnytte det istedet for at bruge millioner på at fange piraterne. Alt den her snak hjælper brik, kan ik rigtig forstå hvorfor folk gider blive ved med at prøve at forklar at det er dumt og ulovligt.. Det er sq også ulovligt at sælge stoffer, men hvad vil du gøre ved det.??
Musiken her hjemme er begyndt at stinke så meget at det er til at brække sig over. Alt det lorte R&B man skal udsættes for i radioen og på klubberne. troede man gik i byen for at fyre den af og ik for at side og stene til en eller anden total sumber R&B sang. Alle jer anmelder og Dj's for den sags skyld er jo dem der ødelægger det. Hvis du tager syd på eller bare tyskland høre du sq ik meget af den slags pop smart, højrøvet kælling musik. Ja er sq træt af kvinder også der høre sådan noget. Var til Loveparade her for en mdr. tids siden. Var nok en af de fedeste oplevelse jeg har haft længe. De forstår sq da at fyre af. Men for at komme til sagen. Så burde DU som anmelder også gøre noget for at der kommer noget mere dance ind i Danmark igen og bruge din tid på at udvikle noget smart med musik over nettet eller skubbe til dine venner på div. pladeselskaber..
Det kan godt være du mener nogle af os ødelægger det for andre men hvad med dig. Nå du flere gange anmelder en dance plade som du ik kan li.. Hvad tror du så de synes om dig dem der har lavet pladen.?
Jeg har over 700 cd-maxier og over 500 cd-albums. Skal vi ligge sammen og se hvem af os to der bruger flest penge på musik.? Det er jo nemt nok for dig og sige vi bare skal købe dem nå du får dem gratis.

mvh
Senest rettet af ThomazMix 30 jul 2003, 08:06, rettet i alt 1 gang.
what da?
Indlæg: 16
Tilmeldt: 07 maj 2003, 21:21

godt så...

Indlæg af what da? »

Min samling af cd`er og vinyler er på størelse med Freebies...
Jeg brugte før i tiden også internettet til at lytte til musikken før jeg købte, det skal så lige siges jeg faktisk ik henter ret mange mb musik i måneden længere (er bange for at bli busted) :/

Det med piserne på cd`er tjooh. synes den er fair nok, men man vil vel altid gerne have den sænket lidt?

Men ALT for mange her bruger undskyldningen med prisen for ik at købe cder...

Sååååh....
Fjeder
Indlæg: 64
Tilmeldt: 25 apr 2002, 18:55
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

jeg vil gerne høre Jan Fra Tune eller hva han nu er for en's mening om at hente gl musik fra nettet... Efter min mening blev noget af det fedeste musik lavet i 80'erne (især ballader) og det er især det fra slut 80'erne og lidt fra start 90'erne, det er musik du ikke finder i pladeforretningerne, hvordan skal du så få det ?? Jo du kunne fx gå ind i en "pladegenbrugsbutik" og rode de gamle cd'ere og vinyler igennem. Men det tjener pladeselskaberne jo ikke noget på... Det plus der er mange der køber meget rimeligt nyt musik i de butikker og det er jo kun indehaveren af butikken der tjener lidt på de plader
CrazyBrain
Indlæg: 968
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:29
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Så blev det min tur til at skrive lidt.. :D

Jeg mener på en måde, at pladeselskaberne selv er skyld i dalende salg.. Jeg er enig med dem der skriver, at man ikk gider bruge penge på en CD med kun 1 godt nummer.. Vi kan da prøve, at sammenligne med andre situationer, som du jo så godt kan lide at gøre, Jan... Hvis du nu står og skal bruge 1 æg.. Så går du naturligvis hen i supermarkedet og finder en bakke æg.. men nu du kun skal bruge det ene æg, ville du så købe bakken, hvor der er 1 godt æg, men resten er rådne.. Det tror jeg ikke.. Og hvis du endelig fik købt bakken, kom hjem og opdagede det, så ville du føle dig snydt, og blive sur på producenten, og muligvis forsøge at få dine æg på en anden måde næste gang..

Desunden skylder du skylden for det dalende pladesalg på os.. Du glemmer bare de MANGE andre faktorer...
1.. Verdensøkonomien er faldet siden 11 sept. Den er faktisk faldet mere end pladesalget..
2.. Den målgruppe, der for år tilbage pumpede flest penge i pladeindustrien var dem fra 25-40 år.. Men hvis du kigger på musikudgivelserne de seneste år, er denne målgruppe blevet syltet til fordel for de unge fra 13 til 17.. Disse har ikke mange penge at give af..

Desuden tror jeg ikke at AGP hjælper noget som helst.. folk er måske blevet mere nervøse, men det har bare påvirket, at man har fundet nye veje at få musikken...

Derudover bør pladeselskaberne snart indse, at en internet-service, hvor man kunne købe musik i eksempelvis MP3-format, meget vel kunne give dem flere penge i lommerne.. Der er jo mange situationer, hvor de ville kunne sælge musik.. F.eks, hvis man sidder til en fest hos en ven, og man selv lige har hørt et fedt nummer, så vil man jo gerne give en venner mulighed for at høre det.. men hvor mange muligheder har du idag, hvis du sidder hen på natten til en fest, og gerne vil ha fat i et stykke musik??
Jeg vil også vove den påstand at det pladeselskaberne muligvis mister, ved at folk ikke køber så mange albums mere vil de tjene ind igen, ved at folk køber sangen på nettet til eksempelvis 5 kr pr stykke.. I mange vil disse penge endda være ganske simpel ekstra fortjeneste, for jeg ku godt forestille mig, at mange ville droppe P2P eller boards som dette, til at få musik igennem, da det ofte kan tage lidt tid at få hvad man vil ha.. Hvis man lovligt kan finde det på 5 min og downloade det, ville jeg hellere end gerne give lidt for det..

----

PS.. Tak for at kalde os drengerøve.. forstår stadig ikk hvorfor folk syns det er negativt.. Det er da altid sjovest at være en drengerøv.. :D
Billede
Sasja
Indlæg: 176
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:19
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

1 - få slettet de jocks der lækker ideal promoerne fra mail listerne. nytter ikke noget at promoerne er tilgængelige for alle samtidig (ødelægger salget, når de udkommer kommercielt en md el to senere). -sig bare det til splint. eurosolution og andre renser jævnligt ud i jocks der får tilsendt materiale.

2 - pladeselskaberne har de senere år afskediget "udviklerne" og sat fokus på marketing. (samtigt er salget og udvalget dalet kraftigt ;))

3 - tilgængelighed! man skal være meget kraftigt om sig for at finde (internet) steder hvor musikken faktisk kan købes.

4 - accepter downloading af musik og opkræv pengene fra teleselskaberne. det er dem der tjener musikbranchens penge lige nu. hvad er en hurtig internet forbindelse værd, hvis det ikke skulle være for musik o.lign. -og jeg tænker ikke på den latterlige betalingside der kører på TDC. betale xtra pris for en uacceptabel lydkvalitet

:)
PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Problemet er for mit vedkommende at jeg har nada penge. Og ja, BUH HUH, men som om jeg vil undlade at høre musik bare pga. at det er ulovligt.
Ja, jeg er "kriminel". Og hvad så? Sagsøg mig :p

Jeg har da købt singler og albums, det er jo klart, men sådan som "det hele lyder" idag, har jeg ikke ret meget lyst til at KØBE musikken.

Desuden er det jo ligemeget hvad DU syntes, Jan Olsen. Der skal meget til før en udefra får mig overtalt til at stoppe kopiering. :p

Jeg håber dit formål her, er for at få et indblik i "vores verden" og ikke for at prøve på at få os til at holde op, for det kan du ikke.

Nogle af dem der kopierer vil sikkert ikke indrømme det, men;
Vi er kriminelle og til tider er vi stolte af det. :p

Jan Olsen - Kan du med 100% sikkerhed sige at du ALDRIG har hentet/brugt noget ulovligt fra nettet? (Bare et simpelt spørgsmål, ikke hæng mig op på noget som helst :))
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Dj Thomaz Skrev dette !
Alt det lorte R&B man skal udsættes for i radioen og på klubberne. troede man gik i byen for at fyre den af og ik for at side og stene til en eller anden total sumber R&B sang.
Det har jeg fået tatoveret på min krop...!

Det er nok det mest fornuftige der er blevet sagt i HELE denne tråd....

Dj Thomaz Your The Man !!!
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Dr. Evil skrev:hvaaa hvorfor prøver i at retfærdiggøre jer overfor ham?
I burde sq da være ligeglad med hvad han synes og tænker..
I har dog allesammen ret i at musik er for dyrt, synes jeg også...

Men jeg downloader sq da musik, ligeså meget og jeg har lyst til(og det er ikke engang tit). Jan Olsen ka sige hva han vil, jeg er ret så ligeglad - det burde i også være - , hvis der er en sang jeg vil have, så downloader jeg den og det har jeg det ik dårligt med. heh selvom priserne blev sat ned ville jeg stadig ikke købe.
Måske synes mange man ska støtte de nye kunstnere der kommer ind i musikbranchen, fuck det, de ved hvad de går ind i, og alligevel de får sikkert deres penge...^

Det er fandme lang tid siden jeg har købt musik, tror ikke engang jeg har nogle af de gamle cder jeg har købt for meget lang tid siden længere


Jan Olsen du skrev:
Når jeg læser jeres meget vrede svar, virker det lidt som om jeg har ramt et ømt punkt hos nogen af jer... Jeg prøver bare at forstå jeres synspunkter, og skabe en fornuftig dialog...
fornuftigt har du altså ik lige startet debatten! når du skriver sådan noget her:
I er muligvis den største samling drengerøve jeg har set. I bruger store dele af jeres tid på at argumentere for noget i alle godt ved er forkert. I prøver konstant at retfærdigøre jeres musiktyverier, og halvdelen af tiden er det tydeligt at ingen af jer fatter ret meget af hvordan branchen er skruet sammen.
det er sq da derfor du får aggressive replies

:twisted: Evil
Det var da den største gang lort at lukke ud...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Van Zant
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28 apr 2002, 12:39

Jan Olsen

Indlæg af Van Zant »

Hmm, Jan Olsen er du blevet hele CA´s far mand?

Vil du ikke gøre mig og mange andre den udsøgte fornøjelse at slette din profil herinde, så vi kan blive fri for dine latterlige holdninger.

Jeg respektere mange af dine holdninger i dine indlæg, men skulle du ikke lige spænde hjelmen mht. at kalde os fattig røve m.m. Magen til stupid udtagelse skal man vist lede længe efter.

Hvorfor er det at du fører dig frem på den måde? Og for hvilket formål er det lige du at skrive dette indlæg? Debatten er fin, men i og med at du skriver ting som fattig røve gør jo bare at folk som jeg tænker : " Hmmm, manden har brug for hjælp!....

Bare fordi du er en eller anden "ekstrablads papirnusser" hos et eller andet magasin, ja så er du ikke plade branchens stik i rend dreng. Der findes massere af folk der fortæller at det er ulovligt at hente musik, så spar os for den påmindelse.


Billede
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Ja der bliver hentet meget ulovligt musik.
Ja det er ikke alle som køber musikken bagefter.
Ja pladeselskaberne har et problem.

Men som så mange andre har sagt det er meget dyrt at købe musik. En hurtig vurdering på hvad der kan betale sig, en adsl og så downloade eller at gå ned til din lokale pladebutik og købe det. Det tager ikke mange sekunder at regne ud hvor lidt man skal hente for den adsl forbindelse er betalt.
For at vende tilbage til det efterhånden meget berømte Rolex ur til 100.000 kr., hvis du nu kunne købe det samme ur til 50.000 (Lovligt vel og mærke) så ville du nok købe det. Det er en af grundene til at man køber musik over nettet i stedet for i den lokale pladebutik. Næste, og efter min mening meget bedre grund, man har et udvalg der er meget større og man kan finde special butikker som kun sælger netop den slags musik som man kan lide.
Så er det klart at de danske pladeselskaber klager over at faldende salg, for man kan finde et udvalg og en pris der er meget bedre i udlandet. Sådan er det bare, endnu i hvert fald. Håber da et der snart bliver gjort noget ved det, selv om jeg efterhånden ikke tror på det mere.
For pladeindustrien har det med at bare skyde skylden på pirater, internet osv. Hvorfor ikke prøve på at gøre noget ved det ? Ikke gennem APG, men ved at have et større udvalg nogen lavere priser. Markedet ændrer sig, det er en kendsgerning man må leve med og tage højde for. Hvis man ikke kan tilpasse sig markedet kan man ikke overleve, så simpelt er det.

Det jeg gerne vil have pladeindustrien til at indse er, at man ikke bare kan skyde skylden på omverdenen må man også kigge på sit eget firma, og så finde ud af hvor man kan gøre for at genvinde det tabte terræn. Måske endda vinde noget terræn, netop ved at være de første som gør det og dermed gå hen og blive meget populære.

Og lige som slut kommentar, jeg har i en del tid kun hentet musik af den simple grund der ikke har været råd til andet. Men nu hvor der er kommet penge til overs går de først og fremmest til musik, film og flere fester.

Ps. Jeg støtter Down, hold nu lige den sobre tone. Ingen grund til at svine Jan til, lad os bare få en fornuftig diskussion.
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Bla bla bla..... 8)

Konklusion:
1) Folk suger tonsvis af musik, men at skære alle over én kam og sige "I stjæler og køber ingen Cd'er" er noget fis...

2) Der er mange, som køber MANGE skiver, men der er lige så mange som IKKE køber, men derimod suger i stor stil....

3) Piratkopiering er én af årsagerne til faldende pladesalg, ja, men absolut ikke den eneste...

4) MP3 kan ikke stoppes... "knæk koden og udnyt det kommercielt" som Jørgen siger i KIMS reklamerne.
Dr. Evil
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10 okt 2002, 18:37
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

Bykovsky skrev:Bla bla bla..... 8)

Konklusion:
1) Folk suger tonsvis af musik, men at skære alle over én kam og sige "I stjæler og køber ingen Cd'er" er noget fis...

2) Der er mange, som køber MANGE skiver, men der er lige så mange som IKKE køber, men derimod suger i stor stil....

3) Piratkopiering er én af årsagerne til faldende pladesalg, ja, men absolut ikke den eneste...

4) MP3 kan ikke stoppes... "knæk koden og udnyt det kommercielt" som Jørgen siger i KIMS reklamerne.

nemmerlig..

@Dark: what ever :roll:
For the love of music!
Van Zant
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28 apr 2002, 12:39

Indlæg af Van Zant »

Bykovsky skrev:Bla bla bla..... 8)

Konklusion:
1) Folk suger tonsvis af musik, men at skære alle over én kam og sige "I stjæler og køber ingen Cd'er" er noget fis...

2) Der er mange, som køber MANGE skiver, men der er lige så mange som IKKE køber, men derimod suger i stor stil....

3) Piratkopiering er én af årsagerne til faldende pladesalg, ja, men absolut ikke den eneste...

4) MP3 kan ikke stoppes... "knæk koden og udnyt det kommercielt" som Jørgen siger i KIMS reklamerne.
Lige mine ord Bykovsky... ! ! !

Billede
psylenz
Indlæg: 160
Tilmeldt: 19 aug 2002, 16:48
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Jeg vil ikke kommentere denne tråd da jeg synes I har sagt hvad der skulle siges, men hvorfor er der ikke en mod der banner ham? Eller ihvertfald lukker denne tråd for det er da for lamt at oprette en profil bare for at svine os til... :? :wink:
Haude

Re: Drengerøve

Indlæg af Haude »

Jan Olsen TUNE! skrev:Kære Alle.

mener i virkelig at det er ok at stjæle, bare man ikke bliver opdaget...
Ja
Ocean
CA Ninja Turtle
Indlæg: 508
Tilmeldt: 05 maj 2002, 13:59
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

det her ender med det rene mudderkast..
Jan Olsen TUNE!
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jul 2003, 13:08
Kontakt:

Indlæg af Jan Olsen TUNE! »

Hold da op der sker meget hvis man er lidt væk fra denne tråd, som jeg det meste af tiden synes bliver holdt i en sober tone. Jeg er da ked af hvis nogen tror at jeg har oprettet denne profil for at svine nogen til. Jeg har oprettet profil med kortene på bordet. Brugt mig eget navn, i stedet for et synonym at gemme mig bagved.

@Dominator
TDC har allerede en tjeneste som du sikkert kender. Den er ikke optimal, men der arbejdes på at gøre tingene bedre. Der arbejdes også fra Apples side på at udvidde deres Music Store. Det er åbenbart ikke så let for de store selskaber at blive enige om et format, og hvad det skal koste at bruge deres tjenester.

@Qrazyleg
I sidste måned købte jeg:
Musik: 149,- (En gammel plade jeg har ledt efter længe)
DVD: 500,-
Til gengæld downloadede jeg 0 mb. jeg gad nok vide hvor meget DU downloadede i sidste måned. Hvis man køber meget musik eller film er det så ok at downloade resten af det man gerne vil have. Er det ok for millionærer at stjæle? :-)

@DJ Thomaz
Jeg tror på at debat er det eneste der kan skabe holdningsændringer. Derfor gør jeg et beskedent forsøg på at få nogle af jer i tale, som kunne være interessante at påvirke. Hvorfor? Fordi jeg selv er en del af branchen og elsker musik. jeg vil gerne være med til at holde den i live. Du spørger om jeg ville gøre det semme hvis det drejede sig om stoffer. JA - som pressekoordinator på en 9 millioner kroners oplysnings kampagne om Ecstasy, kørte jeg i 2000-2001 over 100.000 kilometer for at holde foredrag på skoler og udannelses steder. Også her ud fra min naive tro på at kunne gøre en lille forskel og være med til at skabe en debat. Det er ærgeligt at du ikke kan lide musikken herhjemme, men skal jeg forstå det som om at du kun downloader dårlig musik? Du vil gerne sammenligne musiksamlinger. Det er da i orden. Jeg spillede som DJ i 15 år før at jeg fik pladerne gratis. Dengang kunne man ikke downloade musik, så det var bare frem til kassen med kronerne i hånden. Vil tro jeg har købt 4-500.000 gennem årene. Mit job er at anmelde musikken, og jeg er da ked af hvis du mener at jeg er dårlig til at anmelde dance. Hvis du mener at du kan gøre det bedre, er du altid velkommen til at kontakte mig. :-) Man kan som anmelder ikke bekymre sig om hvad artisten synes om dig bagefter. Hvis de er professionelle vil de respektere din saglige mening.

@Fjeder
Jeg har altid elsket at gå i genbrugsbutikker. man finder nogen gange guld, man ikke troede man kunne finde. Der findes ENORMT mange kompilations der dækker 80'erne og 90'erne. TP og Axel har uanede mængder af dem, så hvis du ikke gider at rode i genbrug, kan du bare købe dem der.

@CrazyBrain
Vi kan alle have teorier om hvorfor det går dårligt for pladebranchen, men det er ikke interessant for debatten. Det vi snakker om er om det er ok at stjæle musikken. Hvis jeg skulle bruge et æg, ville jeg se hvad der var af muligheder. Hvis der var nogen der solgte æg stykvis, ville jeg nok handle der. Ellers måtte jeg jo vurdere situationen. Har jeg virkelig så meget brug for ægget at jeg vil acceptere at det kun blev solgt sammen med 5 andre, eller ville jeg undvære? Jeg ville i hvert fald ikke stjæle ægget. Jeg ved heller ikke om APG hjælper. Jeg kan ikke vurdere om det vil skræmme piraterne når der begynder at falde bøder at den store slags. Der er lige kommet en "Prisliste" for efterårets aktioner mod piraterne. 100,- for en film. 60,- for et album og 20,- for et enkelt nummer. Så kan i selv regne ud hvor meget i har for hvis det rammer en af jer.

@Sasja
Du har meget godt fat på situationen. Ideal skal nok ramme dem der måtte lægge promoer på nettet, det er kun et spørgmål om tid. Pladeselskaberne har ganske rigtigt fyret en række af udviklerne og sat fokus på marketing. Det er præcis det der sker, og derfor er der ingen nye navne der får chancen selvom de laver fed musik. De kender godt til problematikken omkring tilgængelighed. Der arbejdes som tidliger nævnt på en holdbar løsning. Du kan ikke sætte lighedtegn mellem en hurtig forbindelse og download af musik/film. Vi har en 2 megabit linie, men downloader aldrig en tone.

@PsyClone
Det er godt at du ved at du er kriminel. Det er dit valg, og du kender konsekvensen hvis du bliver snuppet. Det er værre med dem der ikke ved at de gør noget ulovligt. Jeg skal/vil ikke sagsøge dig. det klarer APG hvis de fanger dig. Jeg har min mening og du har din. Vi behøver ikke at være enige for at få en sund debat. Også du begrunder din download med musikkens dårlige kvallitet, og at du derfor ikke vil købe den. Det virker mærkeligt at bruge tid på at download dårlig musik. Gå dog ud og spil fodbold i stedet for, det er meget sundere. Jeg kan ikke sige at jeg ikke har downloadet noget fra nettet, men det har været for at kunne beskrive et nummer for læserne. Numrene er altid blevet slettet igen, og der findes ikke en ulovlig kopi i min pladesamling.

@DuMonde
Jeg er ked af du kalder mine holdninger latterlige. Det er jo bare mine holdninger, som jeg vel har ret til at have på samme måde som du har lov til at agumentere for dine. Jeg har på intet tidspunkt kald jer for "fattig røve...". Det er din udlægning. Jeg skrev at jeg følte at mange af jer brugte undskyldningen at i var fattige, men det er et helt andet toneleje. Jeg er ikke branchens stik i rend dreng. Jeg er en del af den, og føler at det er mit levebrød som er truet.

@Drud
Hvis jeg kunne købe 100.000 kroner Rolex uret til halv pris ville jeg naturligvis hellere det (hvis jeg havde råd) det, men jeg ville stadig ikke stjæle det hvis forretningen ville have mere for det en JEG synes det er værd. Du bruger også den der med at "der ikke har været råd til andet". Det holder ikke. Du vælger bare at stjælde det der er nemmest. I stedet for at stjæle maden og tøjet, og så købe musikken.

Undskyld det lange indlæg, men de var mange der havde skrevet ting der krævede et svar. [/b]
Ocean
CA Ninja Turtle
Indlæg: 508
Tilmeldt: 05 maj 2002, 13:59
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

sikke en stor bøde der venter mig hele 0 kr. Det er godt der findes studierabat!!
Aly
Indlæg: 238
Tilmeldt: 23 apr 2002, 10:11
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

Hej Jan
Kan du ikke komme med nogle Email adresser så det hele ikke skal gå igennem dig hele tiden.
Hørt et sted at 100 mennesker havde sendt en mail til nordisk film om olsen banden kommer på DVD. Det havde de så tænkt over og de kommer mere eller mindre alle sammen i dette år. Sådan kan man jo også gøre med pladebranchen.
Så kan vi måske få de priser bare en smule ned eller en anden form for betaling.
Syntes det kunne være fedt at man kunne mixe sin egen cd og får den sendt hjem, eller man kunne download et image af en cd og brænde den ned. de sidste er nok det billiste for os køber
Venlig hilsen
Aly
Besvar