Starsky & Hutch

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Starsky & Hutch

Indlæg af 3dotz »

Var inde og se Starsky & Hutch igår aftes. En film jeg havde glædet mig til at se igennem flere måneder, og jeg blev sådan set heller ikke skuffet.

Men har man set traileren har man set en del af de store jokes i filmen, og den skal mere ses for samspillet og hyldesten til 70'erne med stort mikrofonhår.

Der er mange sjove detaljer i filmen, og man morer sig lidt, når man ser Snoop Dogg som total pimp med hans egen musik i baggrunden, og den alt for morsomme disco shoout out på en af Bay Citys klubber.

Klart en film jeg skal se igen, men nok først når den kommer på dvd. Der skal den til gengæld ogsås ses i selskab med en flaske vodka og et par gode venner.

Jeg giver den ... ud af .....

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Ekstra Info: Bilen Snoop Doggy Dogg kører i er hans egen 8)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

http://uk.imdb.com/title/tt0335438/trivia
'Snoop Dog' claims that he owns the '76 Lincoln that his character drives in the movie.
Men ja, ganske glimrende film. Var inde og se den i søndags med kæresten, og vi begge morede os da helt vildt. Den er helt sikkert værd at gå ind og se. Meeeen jeg venter nu også til den udkommer på DVD, med at se den igen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Nå ja så bør det jo også nævnes, at der bliver taget gas på 2 fast 2 furious i slutningen af filmen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu har jeg så ikke set 2 Fast And 2 Furious, men er det der efter de har fået udleveret den nye øse fra de originale Starsky and Hutch fra TV-serien tilbage i 70erne?

I øvrigt kan denne release også godt anbefales:
One_T_And_Cool_T-Starsky_And_Hutch_-2004-MVP [Apr-27-2004]
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar