Christina Groth - Rock Your Body (CDM) og Driven (CDA)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Christina Groth - Rock Your Body (CDM) og Driven (CDA)

Indlæg af QrazyLeg »

Warner Music Danmark
Christina Groth
Tekst og musik: Christina Groth, Remee og Cheif1 (producer)
Genre: Pop/"rock" (meget blødt hvis det er der)

Christina Groth - Rock Your Body
  • 01. Rock Your Body
    02. Sue Me
    03. Rock Your Body (Instrumental)
    04. Sue Me (Instrumental)

Jeg har netop købt denne cdm og står lidt med en følelse af at der mangler noget. Jeg mener at en cdm burde indeholde 2 forskellige numre og et eller to mix/remix af titelnummeret. Der er godt nok to numre, hvoraf det ene er titelnummeret, men så kommer der instrumentalnumre for resten af pengene. Jeg savner lidt blandet konfekt og lidt smagsprøver på hvad numrene kan bruges til istedet for instrumental. Det er jo ikke fordi man ikke kan høre musikken på de to første tracks. Så mon ikke jeg kunne have nøjes med en single... jo det tror jeg nok.

Christina Groth - Driven
  • 01. Set It Off
    02. Rock Your Body
    03. Right Here With Me
    04. Miss You
    05. Sue Me
    06. Youre Beautiful
    07. Satellites
    08. The Mexican
    09. Falling From Grace
    10. Driven
    11. What Love Was
Albummet, hvis titel der mest af alt for en til at tænke på en tvivlsom stallone-film, der står på min filmhylde, er et godt stykke håndværk. Hun beviser at hun kan synge meget forskellige stilarter uden at miste den lyd, der gør at man kan høre det er fra samme album. Titelnummeret er hen i stil med Norah Jones, mens Falling From Grace og Set It Off (som nok er favoritten på albummet) henholdsvis lyder som Evanescence og (en forbedret) Pink. Albummet lever op til de to primære numre, der er på CDM'en af Rock Your Body. Og hvad endnu bedre er at det er tilpas varierede numre som gør at man kan høre det igen og igen. Det bliver ikke skiftet ud lige foreløbigt af et eller andet tilfældigt Aqua-band.

CDM'en scorer en gennemsnitskarakter på 3/5 for at være noget man godt kunne have været foruden, men nu hvor den alligevel er udkommet, så kan man lige så godt tage den med, for lige at give den chance i anlægget.


Albummet for lige en tak højere. 4/5. Det kan bruges til mange lejligheder og hvis Trunte er på besøg, så bliver man bedømt som en med god musiksmag i hendes øjne samtidig med man selv kan lide musikken. Tænk på hvor meget Rn'B vi kan slippe for på denne måde
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar