Så blev vi brændt af igen..!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
T-Man
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:00
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Så blev vi brændt af igen..!

Indlæg af T-Man »

Det længe ventede besøg af den italienske DJ gabry ponte, gik igår op i røg..!

Heldigvis havde jeg ikke billet, og da jeg stod som nummer 3-4 stykker i køen foran indgangen, blev døren lukket, og folk spolede ud af nødudgangene, efter ilden var under kontrol, og blev slukket, kunne vi så stå der med løfter om åbning igen, men til sidst efter 2 timer, besluttede falcks brandchef at det ikke var forsvarligt...!

Neeeedern
<HR>
<center>:)</center>
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

MAX!!!! jeg var inde.. vi nåede at være inde i 20 mins så blev det stoppet.. fuck en gang krøl... tror sgu ikke han kommer igen...

det er så amatøragtigt...
gentlemanfinn
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25 apr 2004, 22:30
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Har aldrig været så skuffet i lang tid, især fordi jeg ik nåede til pulsedriver om fredagen så det var lige det eneste der sku ha gjort den weekend fed, men næ nej så går der sgu ild i lortet..dårlig stil
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
night_hawk
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18 mar 2003, 22:02

Indlæg af night_hawk »

så var jeg glad for jeg var inden og se 666 og pulsedriver i weekenden ! og ikke tog til bøh landet..
Billede
-=DgsR=-
Indlæg: 55
Tilmeldt: 16 maj 2003, 03:32
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

Indlæg af -=DgsR=- »

Jeg var inde i 40 min....
og stod udenfor i 3 timer og ventede på at få afvide at du lukkkede!!!

hva sker der!
Nu har jeg heller ikke glædet mig soiden jeg købte billet i marts måned!!

PINLIGT ZONE!
Besvar