Red Bull cola
Redaktør: 3dotz
Red Bull cola
Red Bull energy behøver ingen nærmere omtale. Den i mine øjne suverænt bedste, men desværre også dyreste energidrik, og så kan man ikke købe den i Danmark.
Heldigvis ligger Tyskland og Sverige tæt på vores lille kongerige, og her kan man købe energidrikken. Sidste år kom Red Bull så med Red Bull Cola. Det kan da ikke være bedre? En energidrik, der smager af cola. Kombineret med lidt vodka. Så skal ... nok komme ud og sætte maven i svingninger til musikken.
Red Bull Cola er dog lidt som hende den lækre narrefisse. Man glæder sig virkelig til at sætte læber til dåsen og labbe de sprøde safter i sig, men i stedet får man et chok.
Der er ikke noget energidrik i denne og af Cola, så er det kun Sinalco jeg lige mindes, der smager værre. En fantastisk skuffelse, som Red Bull dog selv reklamerer med ikke kræver en hemmelig opskrift.
Derfor kan man se, hvilke ingredienser, der bruges til denne brune karameldrik, og jeg indrømmer gerne, at jeg kiggede en ekstra gang, da jeg læste, der er sennepsfrø i denne drik.
Jeg er dybt skuffet. Tog et par dåser med hjem fra Monza i september, og jeg ærgrer mig over, at jeg ikke smagte den på det tidspunkt, så jeg kunne have købt lidt flere af de normale med hjem.
Så fra mig får den kun
Jeg indrømmer dog, at jeg ikke har prøvet at blande alkohol i endnu. Jeg har heldigvis kun to dåser tilbage.
...
Heldigvis ligger Tyskland og Sverige tæt på vores lille kongerige, og her kan man købe energidrikken. Sidste år kom Red Bull så med Red Bull Cola. Det kan da ikke være bedre? En energidrik, der smager af cola. Kombineret med lidt vodka. Så skal ... nok komme ud og sætte maven i svingninger til musikken.
Red Bull Cola er dog lidt som hende den lækre narrefisse. Man glæder sig virkelig til at sætte læber til dåsen og labbe de sprøde safter i sig, men i stedet får man et chok.
Der er ikke noget energidrik i denne og af Cola, så er det kun Sinalco jeg lige mindes, der smager værre. En fantastisk skuffelse, som Red Bull dog selv reklamerer med ikke kræver en hemmelig opskrift.
Derfor kan man se, hvilke ingredienser, der bruges til denne brune karameldrik, og jeg indrømmer gerne, at jeg kiggede en ekstra gang, da jeg læste, der er sennepsfrø i denne drik.
Jeg er dybt skuffet. Tog et par dåser med hjem fra Monza i september, og jeg ærgrer mig over, at jeg ikke smagte den på det tidspunkt, så jeg kunne have købt lidt flere af de normale med hjem.
Så fra mig får den kun
Jeg indrømmer dog, at jeg ikke har prøvet at blande alkohol i endnu. Jeg har heldigvis kun to dåser tilbage.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Cult Cola er en gudedrik!dwr skrev:Jeg kan bidrage med erfaringen om at Cult Cola smager mindst lige så dårligt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)
Jeg holder nu fast på at redbull cola smager fint.
Jeg købte 80 blandede energidrik med hjem fra skiferie i østrig for at have noget til bagagerummet til de sene natte-/morgentimer hjem fra klubben, og må sige, om man så lige får fat på en redbull cola, en redbull elller en dark dog så holder den max.
Min konklusion er så at det jo afhænger af tidspunktet og hvor meget man har brug for det energipust det så vil give.
Btw.. så holder cult cola max, men den normale cult og shakeren smager som morgenurin!!(ikke fordi jeg har smagt morgenurin men kunne jeg godt forestille mig)
Dog vil jeg forsvare cult og sige at deres nye cult. samt juleculten smager sku fint!
roger out
/Mathias
Jeg købte 80 blandede energidrik med hjem fra skiferie i østrig for at have noget til bagagerummet til de sene natte-/morgentimer hjem fra klubben, og må sige, om man så lige får fat på en redbull cola, en redbull elller en dark dog så holder den max.
Min konklusion er så at det jo afhænger af tidspunktet og hvor meget man har brug for det energipust det så vil give.
Btw.. så holder cult cola max, men den normale cult og shakeren smager som morgenurin!!(ikke fordi jeg har smagt morgenurin men kunne jeg godt forestille mig)
Dog vil jeg forsvare cult og sige at deres nye cult. samt juleculten smager sku fint!
roger out
/Mathias
-
- Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)
Heh, det var da også noget af en blanding - på den anden side, kan jeg ikke lige forstille mig, hvad den ville smage godt med.3dotz skrev:Igår aftes prøvede jeg at blande Red Bull Cola med lidt Bacardi watermelon.
Det gjorde ikke RBC bedre, så jeg hældte et halvt glas ud. Skræmmende så skuffende man kan blive over et produkt, når et andet produkt er så godt.
...
Lidt ligesom Dr. Pepper og Cherry Coke, det skal ikke drikkes, det skal ikke blandes med noget - det skal bare blive VÆK. Urdk...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
I mangel på rigtig cola måtte jeg jo have en erstatningssubstans op til Paradise Hotel. Som man kan læse blev det kun til to små slurke før det netop blev blandet med afløbsvand.Sunshine skrev:Jeg bed nu endnu mere mærke i, at han sidder og pimper på en mandag aften
Skulle nogen være i tvivl, så har jeg fri idag, så skulle der have været en promille på 0.000000000000000000000000000000000000000000000001 i min krop, så er den væk, når jeg i morgen aften igen sidder i førerrumsstolen i mit tog.
...
Måske en grund til, at jeg ikke bryder mig om Red Bull Cola.
...Red Bull Cola could be banned in Germany Germany is considering a nationwide ban on the high-energy drink Red Bull Cola after traces of cocaine were found in it.
Authorities in the states of Hesse and North-Rhine Westphalia have ordered retailers to stop selling the beverage - which is available in the UK.
The consumer ministries in the two states confirmed they had ordered retailers to pull the drink off their shelves after a food safety institute in North-Rhine Westphalia found the drug in samples.
'The institute examined Red Bull Cola in an elaborate chemical process and found traces of cocaine,' said Bernhard Kuehnle, head of the food safety department at the federal ministry for consumer protection.
Authorities said the cocaine levels do not pose a health threat but are not permitted in foodstuffs.
The investigation found the drink to contain a de-cocainized extract of coca leaf in the drink.
That means the drink cannot be classified as a foodstuff but as a narcotic and needs a special license, authorities said. Daily Mail
Re: Red Bull cola
Nogen som har smagt Cult Mokaï ?